Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Lider İletişim Tarzları Bağlamında Aktif İletişim Tarzının Örgütsel Muhalefete Etkisinde Örgütsel Erdemliliğin Düzenleyici Rolü: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Çalışma
(Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Bu çalışmanın amacı aktif iletişim tarzının örgütsel muhalefete etkisinde örgütsel erdemliliğin
düzenleyici rolünü tespit etmektir. Bu amaçla araştırmanın değişkenleriyle ilgili anket Türkiye’de 4 ve
5 yıldızlı otellerde ...
Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Davranışsal Niyetlere Etkisinde Algılanan Otel İmajının Aracılık Rolü
(Melih Topaloğlu, 2020)
Amaç – Küreselleşmeyle birlikte turizm sektöründe hızla artan büyüme ve rekabet ortamı içerisinde,
turizm işletmeleri açısından hizmet kalitesi, imaj ve davranışsal niyet kavramları önemli hale
gelmiştir. Bu çalışmanın ...
Nevrotik Yöneticilerin İşkolik Davranışları Üzerine Bir Araştırma
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Bu çalışmada, turizm işletmelerinin bir alt boyutu olan otel işletmelerinde çalışan üst ve orta kademedeki yöneticilerin nevrotik
kişilik yapıları ile işkolik davranışları arasındaki ilişkinin ortaya konulması amaçlanmıştır. ...
Seyahat Motivasyonlarının X, Y ve Z Kuşaklarına Göre Farklılıklarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
(İdeal Kent Yayınları, 2020)
Turizm pazarlamasında yaş faktörü önemli bir pazar bölümlendirme kriteri olarak kabul edilmektedir.
Bireyler doğdukları yıla göre X, Y ve Z şeklinde belli kuşaklara ayrılmaktadır. Her kuşağın kendine
has öne çıkan bazı ...
Öz Yeterliliğin Yaratıcı Kişilik Üzerine Etkisinde, Psikolojik Güçlendirmenin Aracılık Rolü: İstanbul’daki 4-5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
(Melih Topaloğlu, 2019)
Amaç – Yaratıcı kişiliğe sahip insanlar, psikolojik yapıları, kendilerine olan öz güvenleri ve iş yapma
biçimleri ile farklılaşmaktadırlar. Bazı durumlarda farklılaşmalar, klasik yönetim anlayışı ile çatışma
içerisine ...
İstanbul’daki Çin Restoranlarına Yönelik Yapılan Yorumların ve E-Şikâyetlerin Değerlendirilmesi
(İrfan Yazıcıoğlu, 2019)
Bu çalışmada İstanbul’da faaliyet gösteren Çin restoranlarına yönelik müşteri yorumlarının
ve şikâyetlerinin incelenerek, müşteri şikâyet konularının belirlenmesi ve işletmelere
yönelik çözüm önerilerinin geliştirilmesi ...
Pasif İletişim Tarzının Örgütsel Muhalefete Etkisinde Örgütsel Erdemliliğin Düzenleyici Rolü: Bir Alan Araştırması
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2019)
Bu çalışma pasif iletişim tarzının örgütsel muhalefete etkisinde, örgütsel erdemliliğin düzenleyici
rolünü araştırmak için gerçekleştirilmiştir. Araştırmada lider iletişim tarzı olarak pasif iletişim
ile çalışanların işe ...
Sosyal Sermayenin Hizmet İnovasyonu Üzerine Etkisinde Bilgi Paylaşımının Aracılık Rolü: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
(Muharrem Tuna, 2019)
Günümüz rekabet koşullarında, çalışanların sahip oldukları bilginin, yenilikçi fikirlerin, kaliteli ve hızlı bir şekilde yeni ürün ve hizmete
dönüştürülmesinde, sosyal sermaye ve bilgi paylaşımı önemli rol oynamaktadır. ...