Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Kamu Politikalarının Belirlenmesi ve Uygulanmasında Büyük Veri
(Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2017)
Çalışmanın amacı, bilgi toplumuna geçiş sürecine paralel olarak özellikle son beş yıl içerisinde
neredeyse hayatın her alanında önemi gittikçe artan büyük verinin, dünyada yer alan iyi uygulama
örnekleri ışığında ...
Nesnelerin İnterneti: Kapsamı, Gelecek Yönelimi ve İş Fırsatları
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2017)
Yakın geçmişe bakıldığında internetin iş dünyasına yeni bir rekabet avantajı sağladığını
görülmektedir. Günümüzde internet teknolojisi iş dünyasını kökünden değiştirebilecek bir güce
sahiptir. Bu çalışma, akademik ...
Attachment, Emotion Recognition and Impulsivity: As A Risk of Child Sexual Abuse
(Galenos Yayınevi, 2017)
Objective: It has been reported that certain children are more at
risk of sexual abuse: these risks factors are defined as individual, familial, social and institutional factors. However, data from clinical risks in
the ...
Rasyonel Oportünist Seçim Çevrimleri Teorisi Perspektifinde Türkiye’de 2007-2011 Ve 2015 Genel Seçimlerinin Analizi
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2017)
Politik Seçim Çevrimlerinin tüm modellerinde iktidarın yeniden seçilme ihtimalini en
üst seviyeye çıkartmak amacı ile ekonomiyi uyardığı ileri sürülmektedir. Bu çalışmada,
bu modellerden bir tanesi olan Rasyonel Oportünist ...
Küreselleşme, Kriz ve Savunma Sanayi
(Marmara Üniversitesi, 2017)
Bu makalede, küreselleşme ile artan politik ve ekonomik ilişkilerin, savunma sanayii üzerindeki doğrudan
etkileri analiz edilmektedir. Bu çerçevede; küreselleşme ile birlikte artan bağımlılık ilişkilerinin krizle
sonuçlandığı ...
Real Time Marketing Implementations: Example of Kadıköy Municipality
(Deniz Yengin, 2017)
With the development of the Internet and the emergence of two way communication along with it, the
issue of marketing has gained even a greater importance for organizations. With the Internet, various
marketing models ...
Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim ve Müşteri Odaklı Satış İlişkisi
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim ve Müşteri
Odaklı Satış İlişkisini araştırmaktır. Araştırmanın modeli betimsel tarama
modelidir. Araştırmada veri toplama aracı olarak anket formu ...
Yaratıcı Düşüncenin Kişisel Satış Üzerine Etkisi: Perakende Giyim Sektöründe Bir Uygulama
(Mustafa Süleyman Özcan, 2017)
Bu araştırmanın amacı perakende giyim sektöründe kişisel satış sürecinde yaratıcı stratejinin
satış başarısı üzerine etkisinin araştırılmasıdır. Araştırmanın modeli betimsel tarama modelidir.
Araştırmanın evrenini İstanbul ...
Nevrotik Yöneticilerin İşkolik Davranışları Üzerine Bir Araştırma
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Bu çalışmada, turizm işletmelerinin bir alt boyutu olan otel işletmelerinde çalışan üst ve orta kademedeki yöneticilerin nevrotik
kişilik yapıları ile işkolik davranışları arasındaki ilişkinin ortaya konulması amaçlanmıştır. ...
Üniversite Öğrencilerinin Benlik Saygısı ve Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi
(Halil İbrahim Akyüz, 2017)
Bu çalışmanın amacı, üniversite öğrencilerinde benlik saygısı ve yalnızlık arasındaki
ilişkinin incelenmesidir. Araştırma verileri 2015-2016 eğitim öğretim yılında İstanbul Gelişim
Üniversitesi İktisadi İdari Sosyal ...