Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Restoran Müşterilerinin Instagram’da Önem Verdikleri Faktörler ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
(Yüksel Öztürk, 2020)
Dünyada son 30 yıllık süreçte bilgi teknolojilerinde meydana gelen gelişmeler hem kişilerin hem
de işletmelerin yaşam içinde hayatın normal seyrini değiştirmiştir. İnternetin yaygınlaşmasıyla
birlikte de basit bireysel ...
Kadın ve Erkeklerin Yemek Tercihlerindeki Farklılıkların İncelenmesi
(Adıyaman Üniversitesi, 2022)
Kadın ve erkeklerin biyolojik, sosyal, kültürel, fizyolojik ve duygusal
farklılıkları hayatlarının tüm alanlarına olduğu gibi restorana gittiklerinde
tercih ettikleri yemekler üzerinde de etkili olmaktadır. Bu çalışmada, ...