Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞen, Çiğdem
dc.date.accessioned2023-07-29T13:09:16Z
dc.date.available2023-07-29T13:09:16Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019-02-18
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/5116
dc.descriptionDanışman: DR. ÖĞR. ÜYESİ SARP BAĞCAN Yer Bilgisi: İstanbul Gelişim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı / İşletme Bilim Dalı Konu: Ulaşım = Transportation ; İşletme = Business Administration Dizin: Hava yolları = Airlines ; Hava yolu işletmeleri = Airline companies ; Hava yolu taşımacılığı = Airline transport ; Hizmet kalitesi = Service quality ; Kabin hizmetleri = Cabin servicesen_US
dc.description.abstractBu tez çalışmasının temel amacı; kabin içi hizmet kalite faktörlerini ve bu hizmetlere yönelik yolcuların memnuniyet düzeyleri ile uçuş deneyimleri üzerindeki etkilerini belirlemektir. Dünyaları birbirine bağlayan hava yolu taşımacılığının dinamik ve büyüyen yapısı rekabetin en yoğun yaşandığı sektörlerin başında gelmektedir. İleri teknoloji dalgasının üst seviyede olduğu hava yolu endüstrisinde hava yolu firmaları kendilerini pazarda farklı bir yerde konumlandırmak ve rekabet avantajını ele geçirmek adına çeşitli pazarlama araçları kullanmaktadırlar. Hava yolu şirketleri karlılıklarının devamı ve sürdürülebilir büyümeleri için yolcu memnuniyetini arttırarak yüksek kaliteli hizmet sunmaya odaklanmaktadır.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the effects of in-flight cabin service quality factors and on customer satisfaction levels of passengers to these services and on their flight experiences. The dynamic and growing structure of the air transport, which connects the worlds, is one of the sectors where the competition is most intense. In the airline industry where the high wave of advanced technology is at the top level, airline companies use various marketing tools to position themselves in a different place in the market and to take the competitive advantage. Airline companies focus on providing high quality service by increasing passenger satisfaction for the continuation of their profitability and sustainable growth.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectHavacılıken_US
dc.subjectHizmet kalitesien_US
dc.subjectMüşteri memnuniyetien_US
dc.subjectHavayolu taşımacılığında hizmet sürecien_US
dc.subjectKabin hizmetlerien_US
dc.subjectKabin ekibien_US
dc.subjectAviationen_US
dc.subjectService qualityen_US
dc.subjectCustomer satisfactionen_US
dc.subjectService process in air transportationen_US
dc.subjectCabin servicesen_US
dc.subjectCabin crewen_US
dc.titleHavayolu işletmelerinde kabin içi hizmet kalitesinin incelenmesien_US
dc.title.alternativeExamination of in cabin service quality in airline companiesen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess