Konu "Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Other social sciences::Media and communication studies" için Yüksek Lisans Tezleri listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Bilinçaltı Reklamcılık Teknikleri ve Tüketicinin Yönlendirilmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014-12-24)Tüketim alışkanlıkları ve tüketici profillerindeki değişime paralel olarak pazarlama teknikleri de değişmektedir. Tüketim olgusunun bir yaşam tarzına dönüştürülerek en geniş kitlelerce benimsenmesini amaçlayan kapitalist ... -
Kitle İletişim Araçlarının Gelişimi ve Sosyal Medyanın Siyasal İletişimi Etkileme Rolü
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014-10-31)Bu araştırma, iletişimin önemi, kitle iletişim araçlarının gelişim süreci ve sosyal medyanın siyasi iletişimi etkileme rolü üzerine yapılan bir incelemedir. İnsanlık tarihiyle birlikte başlayan iletişimin, birey hayatındaki ...