Konu "brand equity" için İGÜ Akademik Birimleri listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
The effect of perceived equity and percived value on online purchase intention in amazon: A case of Iraqi customers
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Bu Yüksek lisans Tezinin amacı, müşteri sermayesi müşteri yeniden satın alma niyetinin etkisini araştırırken, algılanan değerin ve eşitliğin yeniden satın alma niyetini nasıl etkilediğini göstermektir. Bu çalışmanın ... -
The impact of perceived equity, quality and value on online repurchase intention an empirical study of Alibaba online shopping store
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Online alışveriş, internette popüler bir aktivitedir. Tüketicilerin bir çevrim içi mağazada veya çevrim içi satın alma için kullanılan bir web sitesindeki satın alma faaliyetleri çevrim içi alışveriş olarak adlandırılır ...