The impact of perceived equity, quality and value on online repurchase intention an empirical study of Alibaba online shopping store
Özet
Online alışveriş, internette popüler bir aktivitedir. Tüketicilerin bir çevrim içi mağazada veya çevrim içi satın alma için kullanılan bir web sitesindeki satın alma faaliyetleri çevrim içi alışveriş olarak adlandırılır (Monsuwe et al. 2004). 24 saat alışveriş yapma, mağaza ziyaretlerine olan bağımlılığı azaltma, seyahat maliyetlerinden tasarruf etme, pazar alanını genişletme, genel giderleri düşürme ve geniş bir ürün yelpazesi sunma gibi hem tüketiciler hem de perakendeciler için benzersiz avantajları nedeniyle, çevrimiçi alışveriş hızlı bir büyüme kaydetti. son yıllarda. İnternet kullanıcıları arasında sayısız farklılıklar olduğunu görebiliriz. Algılanan kalite, değer ve eşitlik, yeniden satın alma niyetiyle bağlantılıdır (Molinillo ve Navarro-Garca, 2017). Kolaylık, maliyet etkinliği ve çeşitlilik gibi algılanan faydaların yanı sıra algılanan tehlikeler ve güvenin çevrimiçi satın alma ortamı üzerindeki etkisi yakın zamanda incelenmiştir (Sharma ve Mutchler, 2017; Zhang ve diğerleri, 2017). Yukarıda bahsettiklerimize bağlı olarak, bu tez, algılanan ilişki ve marka değeri, kalite ve değerin çevrimiçi yeniden satın alma niyetini nasıl etkilediği sorusuna cevap bulmaya çalışacaktır. Online shopping is a popular activity on the internet. Consumers' buying activity at an online store or on a website utilized for online purchase is referred to as online shopping (Monsuwe et al. 2004). Due to its unique advantages for both consumers and retailers, such as shopping around the clock, reducing reliance on store visits, saving travel costs, expanding market area, lowering overhead expenses, and offering a wide range of products, online shopping has seen rapid growth in recent years. we can see that there are numerous differences among internet users. Perceived quality, value, and equity are linked to repurchase intent (Molinillo, & Navarro-Garca, 2017). The influence of perceived benefits such as convenience, cost-effectiveness, and variety, as well as perceived dangers and trust, on the online purchasing environment was recently studied (Sharma, & Mutchler, 2017; Zhang et al., 2017). Depending on what we mentioned above this thesis try to answer the question of how perceived relationship and brand equity , quality and value affect the online repurchase intention.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11363/4198Koleksiyonlar
- Yüksek Lisans Tezleri [1219]
Aşağıdaki lisans dosyası bu öğe ile ilişkilidir: