Sağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyetine Yönelik Bir Alan Araştırması
Abstract
Bu çalışmada, sağlık hizmetlerinde hastaların algıladığı hizmet kalitesi ile beklediği hizmet kalitesi arasında farkın ölçülerek hasta memnuniyet düzeyi incelenmiştir. Bu amaçla İstanbul Özel Meltem Hastanesi'nde poliklinik hizmeti alan 128 hastaya uygulanmış ve elde edilen veriler SPSS programı ile analiz edilerek sonuçlara ulaşılmıştır. Anahtar Sözcükler: Müşteri memnuniyeti, Hizmet kalitesi, Sağlık Hizmetleri In this study, health services in the difference between the measured patient satisfaction with the quality of service expected by the quality of service perceived by the patients were examined. For this purpose the Special breeze Hospital outpatient services in the field was applied to 128 patients, and the data obtained were analyzed with SPSS program achieve the same results. Key Words: Customer Satisfaction, Service Quality, Health Services
Collections
- Yüksek Lisans Tezleri [572]