Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaçaman, Merve
dc.date.accessioned2018-12-05T14:44:14Z
dc.date.available2018-12-05T14:44:14Z
dc.date.issued2016-03-28
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/159
dc.descriptionDanışman: İzzet Gümüşen_US
dc.description.abstractBu çalışmada, sağlık hizmetlerinde hastaların algıladığı hizmet kalitesi ile beklediği hizmet kalitesi arasında farkın ölçülerek hasta memnuniyet düzeyi incelenmiştir. Bu amaçla İstanbul Özel Meltem Hastanesi'nde poliklinik hizmeti alan 128 hastaya uygulanmış ve elde edilen veriler SPSS programı ile analiz edilerek sonuçlara ulaşılmıştır. Anahtar Sözcükler: Müşteri memnuniyeti, Hizmet kalitesi, Sağlık Hizmetlerien_US
dc.description.abstractIn this study, health services in the difference between the measured patient satisfaction with the quality of service expected by the quality of service perceived by the patients were examined. For this purpose the Special breeze Hospital outpatient services in the field was applied to 128 patients, and the data obtained were analyzed with SPSS program achieve the same results. Key Words: Customer Satisfaction, Service Quality, Health Servicesen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economicsen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::INTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS::Health and medical services in societyen_US
dc.titleSağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyetine Yönelik Bir Alan Araştırmasıen_US
dc.title.alternativeA Field Research in Health Services for Customer Satisfactionen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster