Konu "Müşteri Memnuniyeti" için listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
Bankacılıkta yeni nesil şube uygulamalarının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinde finansal okuryazarlığın aracı rolü
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Finansal okuryazarlığı, yeni nesil şube uygulamaları üzerinde olumlu bir etkiye sahip olduğundan, müşteri memnuniyeti genellikle bu okuryazarlığın göstergesi olarak ortaya çıkmaktadır. Bu tezin amacı, bankacılıkta yeni ... -
Covid-19 döneminde alınan önlemlerin hizmet kalite algısı ve müşteri memnuniyetine etkisi: Türkiye'deki iki farklı iş modeli kullanan hava yolları kıyaslaması
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Çalışmada, Covid-19 pandemisi sürecinde iki farklı iş modeli kullanan havayolu işletmelerinin aldıkları önlemlerin seyahat eden yolcuların kalite algına ve müşteri memnuniyetine etkisi araştırılmıştır. Türkiye'de faaliyet ... -
Covid-19 pandemi sürecinde pazarlama iletişim unsurlarının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi: Özel okullar örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Bu çalışmada Covıd-19 pandemi sürecinde pazarlama iletişim unsurlarının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi özel okullar örneği üzerinden incelenmiştir. Çalışmada sosyo-demografik form, araştırmacı tarafından geliştirilen ... -
Hizmet kalitesi ve algılanan otel imajının tekrar tercih niyetine etkisi: Sinop ilinde faaliyet gösteren 3 ve 4 yıldızlı otel işletmelerine yönelik bir uygulama
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmanın temel amacı, Sinop ilinde faaliyetlerini sürdüren 3 ve 4 yıldızlı otel işletmelerinde konaklayan müşterilerin beklentileri ile hizmet kalitesi algıları arasındaki farkları belirlemektir. Ayrıca otel işletmelerinin ... -
Lojistik performansının müşteri memnuniyetine etkilerinin analizi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Bu tezin amacı, lojistik performansının, müşterilerin memnuniyetine etkilerinin analizidir. Günümüz rekabet koşullarında, çok önemli bir yere sahip olan entelektüel sermaye (çalışanlarda, süreçlerde ve müşterilerde oluşan ... -
Mobil pazarlama uygulamalarının müşteri memnuniyeti üzerine etkisi: Turizm sektöründe bir uygulama
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Turizm sektöründe yaşanan rekabet konaklama işletmelerini yeni pazarlama faaliyetlerine yönlendirmiştir. Özellikle mobil pazarlama faaliyetleri ile konaklama işletmeleri müşteri memnuniyeti sağlayarak pazarda büyük ölçüde ... -
The relationship between perfectionism, disconfirmation sensitivity, gap between expected and perceived service quality, customer satisfaction and revisit intention: A research in a hotel
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Bu çalışmanın amacı otel işletmelerinde mükemmeliyetçilik, uyuşmazlık duyarlılığı, beklenen ve algılanan hizmet kalitesi farkı, müşteri memnuniyeti ve tekrar ziyaret niyeti arasındaki ilişkinin ortaya çıkarılmasıdır. Bu ... -
The role of services mix and value-based benefits on customer switching intention: A study on online food delivery services platforms
(ACC Publishing, 2023)Increased mobile technology adoption, the convenience of one-click shopping using mobile apps, and the rise of the COVID-19 pandemic have shifted consumer preferences, habits, and priorities in their communication, ... -
Spor merkezi üyelerinin hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyetine yönelik beklenti ve algılarının değerlendirilmesi: KOZAWOS the club örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2019)Çalışmanın amacı, İstanbul İli Koza World of Sports The Club spor işletmesi üyelerinin, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetine yönelik algılamalarını, beklentilerini ve demografik özellikleri arasındaki farkı araştırmaktır. ...