Yazar "Raheem Naeem Naeem, Aymen" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe The effect of perceived equity and percived value on online purchase intention in amazon: A case of Iraqi customers(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022) Raheem Naeem Naeem, AymenBu Yüksek lisans Tezinin amacı, müşteri sermayesi müşteri yeniden satın alma niyetinin etkisini araştırırken, algılanan değerin ve eşitliğin yeniden satın alma niyetini nasıl etkilediğini göstermektir. Bu çalışmanın organizasyonu şu şekildedir: ilk olarak literatürün bir incelemesi sunulmaktadır. Daha sonra çalışmanın araştırma tekniği sunulur, ardından araştırma bulguları ve yorumlar sunulur. Son olarak bazı önerilerde bulunulacaktır. Bu araştırma özellikle AMAZON online alışveriş mağazasını hedef almaktadır. Anketler Irak'ın Nasiriyah şehrinde (yaklaşık 400 bin nüfuslu) tabakalı tesadüfi örnekleme kullanılarak Iraklı katılımcılara gönderilmiştir. Hedeflere ulaşmak ve araştırmanın doğruluğunu artırmak için tüm katılımcılar birkaç kriteri yerine getirmelidir. Bu nedenle, tüm potansiyel katılımcıların internete erişmesini sağlamak ve böylece hedef katılımcılara ulaşma şansını artırmak için çevrimiçi anket seçilmiştir. Bu tezin sonuçları, çevrimiçi yeniden satın alma niyeti üzerinde algılanan değerin (değer denkliği, marka denkliği ve ilişki denkliği) ve algılanan değerin pozitif ve anlamlı bir etkisinin olduğunu göstermiştir.