Yazar "Maktari, Noor Adnan" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe The relationship between e-service quality, perceived risk and customer satisfaction: An emperical study on Etsy online shopping store(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022) Maktari, Noor AdnanGünümüzün çevrimiçi pazarlarında, çevrimiçi alışveriş mağazalarının müşteri memnuniyetini ve katılımını sürekli olarak artırma kapasitesi, finansal performansını değerlendirmede büyüme, ölçek ekonomileri veya hisse fiyatı gibi geleneksel ölçütlerden daha önemlidir. Sonuç olarak, e-hizmet kalitesi ve algılanan risk gibi müşteri memnuniyetini etkileyen temel faktörlerin belirlenmesi ve incelenmesi kritik öneme sahiptir. Bu noktadan hareketle bu tezin temel amacı, e-hizmet kalitesi, algılanan risk ve müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkiyi araştırmaktır. Bu amaca ulaşmak için, Iraklı katılımcılardan ETSY çevrimiçi alışveriş mağazasındaki deneyleri hakkında veri toplamanın bir yolu olarak uygun örnek seçildi, 340 geçerli anket toplandı, tanımlayıcı, korelasyon ve basit doğrusal regresyon analizleri test etmek için kullanıldı. tezin hipotezi. Çalışmanın sonuçlarına göre, e-hizmet kalitesi, algılanan değer ve müşteri memnuniyeti arasında istatistiksel olarak anlamlı bir ilişki olduğunu göstermektedir.