Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Benzer Sektörde Faaliyet Gösteren Kurumların Kuruluş Tarihi Sıralamasının Kurum Kültüründe Ortaya Çıkan Yansımaları: Alfred Adler Üzerinden Coca Cola ve Pepsi Kurumları Üzerine Bir Değerlendirme
(İstanbul Üniversitesi, 26-11-2017)
Çalışma, kurumların kuruluş sırası ile kurum kültürü oluşumunun bağlantısını Alfred Adler’in kavramsal yaklaşımı üzerinden ele alarak değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Bu amaçtan hareketle çalışmanın ilk bölümünde Alfred ...
Bütünleşik Kurumsal İletişimin Bir Unsuru Olarak Çerçeveleme
(Akdeniz Üniversitesi, 15-12-2015)
Bu çalışmanın amacı, literatürde oldukça ihmal edilmiş bir konu olan ‘bütünleşik
kurumsal iletişim açısından çerçeveleme teorisinin ne ifade ettiğini’ ortaya çıkarmaktır.
Çalışmanın ilk aşamasında bütünleşik kurumsal ...
Değer Oluşturmada İlişki Yönetimi
(Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi, 01-10-2016)
Bu çalışmanın amacı değer oluşturmada ilişki yönetiminin önemini ele almaktır. Çalışmanın ilk aşamasında değer kavramı açıklanırken; ikinci aşamada ilişki yönetimi kavramı üzerinde durulacak; üçüncü aşamada ise değer ...
Şehir İmajına Dijital Platformlar Yardımıyla Bireysel Aktörlerin Katılımını Düşünmek: Google Earth Üzerinden Bir Değerlendirme
(Kastamonu Üniversitesi, 2022)
Bu çalışmada, dijitalleşme sonucu şehir imajını yönetme aşamasında önemli görülen
coğrafi haritalandırmaya dayalı sistemlerin sahip olduğu rolü tartışılmakta ve bireysel aktörlerin
paylaşımlarıyla bir yerel rehber olarak ...
Lider ve Fanatizm Açısından Amerika Birleşik Devletleri Kongre Baskını Sürecinde Donald Trump’ın Tweetlerinin İncelenmesi
(Tarih Okulu Dergisi, 2023)
Doğrudan lidere bağlı olarak tasarlanabilen bir sosyal medya sistemi liderin kitlesiyle dış
dünyadan izole bir dünya ve etkileşim ağı kurabilmesini sağlayabilmektedir. Lider kendi
iletişim eko sisteminde sadece kitlesiyle ...
Sosyal Medyada Demokrasiye Lider Müdahalesini Gözlemlemek: 2020 Abd Başkanlık Seçimleri’nde Donald Trump Ve Joe Biden’ın Tweetlerinin İçerik Ve Duygu Analizi Açısından İncelenmesi
(Deniz Yengin, 2021)
Bireyin toplumsal sisteme katılımını merkezine alan demokraside birey, vatandaş kimliğiyle, iktidar
mücadelesi içinde olan siyasetçilerin iletişim açısından doğrudan hedef kitlesini oluşturmaktadır.
Liderin, doğrudan, ...
Dunning-Kruger Sendromu ve Kurumsal Dışavurum
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı literatürde henüz dikkatlerin yoğunlaşmamış olduğu bir konu
olan Dunning-Kruger sendromu ile kurumsal dışavurumun arasındaki bağlantıyı irdelemektir.
Çalışmanın ilk aşamasında Dunning-Kruger sendromu ...
Kişileştirme Bağlamında Cansız Nesnelerin Algılanması: Cep Telefonu Örneğinde Nicel Bir Araştırma
(Mehmet Dursun Erdem, 2020)
Bu çalışma cep telefonunun kişileştirilmesi bağlamında bireylerin zihninde nasıl bir algılamaya sahip
olduğunu ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Algı kavramı içinde barındırdığı anlamlar bütününe bakıldığında
soyut bir ...
The Role of Digital Media in Image Formation: A Study on The Projection of Corporate Image on The Consumer
(Üsküdar Üniversitesi, 2021)
In this article, how the corporate identity is reflected by the corporates
through digital media, the level of formation of the corporate image in the
desired direction as a result of identity presentation and the level ...
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Sistemine Yönelik Memnuniyetlerinin Kullanılabilirlik, Kalite Ve Değer Algılarına Göre İncelenmesi
(Mustafa Cankut, 2022)
Bu araştırmanın temel amacı, değişen teknoloji çevresinde ve dünyada meydana
gelen büyük değişimlerin sonucu olarak bireylerin kullanılan teknolojik sistemlere
yönelik memnuniyetlerinin ve memnuniyetin bağlı olduğu ...