Yazar "Savaş, Sezgin" için Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar listeleme
-
Bütünleşik Kurumsal İletişimin Bir Unsuru Olarak Çerçeveleme
Savaş, Sezgin (Akdeniz Üniversitesi, 15-12-2015)Bu çalışmanın amacı, literatürde oldukça ihmal edilmiş bir konu olan ‘bütünleşik kurumsal iletişim açısından çerçeveleme teorisinin ne ifade ettiğini’ ortaya çıkarmaktır. Çalışmanın ilk aşamasında bütünleşik kurumsal ... -
Değer Oluşturmada İlişki Yönetimi
Savaş, Sezgin; Sürücü, Ahmet (Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi, 01-10-2016)Bu çalışmanın amacı değer oluşturmada ilişki yönetiminin önemini ele almaktır. Çalışmanın ilk aşamasında değer kavramı açıklanırken; ikinci aşamada ilişki yönetimi kavramı üzerinde durulacak; üçüncü aşamada ise değer ... -
Dunning-Kruger Sendromu ve Kurumsal Dışavurum
Savaş, Sezgin (Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)Bu çalışmanın amacı literatürde henüz dikkatlerin yoğunlaşmamış olduğu bir konu olan Dunning-Kruger sendromu ile kurumsal dışavurumun arasındaki bağlantıyı irdelemektir. Çalışmanın ilk aşamasında Dunning-Kruger sendromu ... -
Kişileştirme Bağlamında Cansız Nesnelerin Algılanması: Cep Telefonu Örneğinde Nicel Bir Araştırma
Sezer, Nilüfer; Er, Seher; Savaş, Sezgin; Tunçay, Esra; İçağasıoğlu Altun, Banu Nihal; Elmacıoğlu, Gülistan; Büdün, Esra; Tekin, Gökhan (Mehmet Dursun Erdem, 2020)Bu çalışma cep telefonunun kişileştirilmesi bağlamında bireylerin zihninde nasıl bir algılamaya sahip olduğunu ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Algı kavramı içinde barındırdığı anlamlar bütününe bakıldığında soyut bir ... -
Lider ve Fanatizm Açısından Amerika Birleşik Devletleri Kongre Baskını Sürecinde Donald Trump’ın Tweetlerinin İncelenmesi
Tunçay, Esra; Bağcan, Sarp; Savaş, Sezgin (Tarih Okulu Dergisi, 2023)Doğrudan lidere bağlı olarak tasarlanabilen bir sosyal medya sistemi liderin kitlesiyle dış dünyadan izole bir dünya ve etkileşim ağı kurabilmesini sağlayabilmektedir. Lider kendi iletişim eko sisteminde sadece kitlesiyle ... -
The Role of Digital Media in Image Formation: A Study on The Projection of Corporate Image on The Consumer
Savaş, Sezgin; Karadoğan Doruk, Sevimece (Üsküdar Üniversitesi, 2021)In this article, how the corporate identity is reflected by the corporates through digital media, the level of formation of the corporate image in the desired direction as a result of identity presentation and the level ... -
Sosyal Medyada Demokrasiye Lider Müdahalesini Gözlemlemek: 2020 Abd Başkanlık Seçimleri’nde Donald Trump Ve Joe Biden’ın Tweetlerinin İçerik Ve Duygu Analizi Açısından İncelenmesi
Bağcan, Sarp; Tunçay, Esra; Savaş, Sezgin (Deniz Yengin, 2021)Bireyin toplumsal sisteme katılımını merkezine alan demokraside birey, vatandaş kimliğiyle, iktidar mücadelesi içinde olan siyasetçilerin iletişim açısından doğrudan hedef kitlesini oluşturmaktadır. Liderin, doğrudan, ... -
Şehir İmajına Dijital Platformlar Yardımıyla Bireysel Aktörlerin Katılımını Düşünmek: Google Earth Üzerinden Bir Değerlendirme
Savaş, Sezgin; Özcan, Zeynep (Kastamonu Üniversitesi, 2022)Bu çalışmada, dijitalleşme sonucu şehir imajını yönetme aşamasında önemli görülen coğrafi haritalandırmaya dayalı sistemlerin sahip olduğu rolü tartışılmakta ve bireysel aktörlerin paylaşımlarıyla bir yerel rehber olarak ... -
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Sistemine Yönelik Memnuniyetlerinin Kullanılabilirlik, Kalite Ve Değer Algılarına Göre İncelenmesi
Efe, Eren; Savaş, Sezgin; Yüksel, Emre; Türker, Cansu (Mustafa Cankut, 2022)Bu araştırmanın temel amacı, değişen teknoloji çevresinde ve dünyada meydana gelen büyük değişimlerin sonucu olarak bireylerin kullanılan teknolojik sistemlere yönelik memnuniyetlerinin ve memnuniyetin bağlı olduğu ...