Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim ve Müşteri Odaklı Satış İlişkisi
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim ve Müşteri
Odaklı Satış İlişkisini araştırmaktır. Araştırmanın modeli betimsel tarama
modelidir. Araştırmada veri toplama aracı olarak anket formu ...
Yaratıcı Düşüncenin Kişisel Satış Üzerine Etkisi: Perakende Giyim Sektöründe Bir Uygulama
(Mustafa Süleyman Özcan, 2017)
Bu araştırmanın amacı perakende giyim sektöründe kişisel satış sürecinde yaratıcı stratejinin
satış başarısı üzerine etkisinin araştırılmasıdır. Araştırmanın modeli betimsel tarama modelidir.
Araştırmanın evrenini İstanbul ...