Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
A Research on the General Knowledge of Pastry Chefs About Food Colorings and Their Awareness of Reading Labels
(2022)
Food colorings are substances commonly used to increase the desire to eat by making the appearance of the food more
attractive. This study aims to determine the general knowledge of pastry chefs about food colorings and ...
Hatay İlinin Gastronomi Turizmi Gelişmişlik Düzeyinin Tespitine Yönelik Bir Araştırma
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2022)
7500 yıllık tarihi birikimi ile zengin bir mutfak kültürüne sahip Hatay, Türkiye’nin önemli
gastronomi destinasyon merkezlerinden biri olma yolunda ilerlemektedir. Bu çalışma ile
Hatay’ın gastronomi turizmi gelişmişlik ...
Sömürge Dönemi Köleliğin Yemek Kültürüne Etkilerinin Araştırılması
(Review of Tourism Administration Journal, 2022)
Yeni Dünya’nın 1492 yılında Kolomb tarafından keşfi ile tüm dünyanın ekonomik,
kültürel ve demografik yapısının değişmesinin yanı sıra mutfak kültürü de
değişime uğramıştır. Keşfedilen yeni toprakların değerlendirilmesi ...
Bozanın Türk Gastronomisindeki Yeri ve Önemi: Geleneksel Boza Üreticileri Üzerine Bir Araştırma
(Kastamonu Üniversitesi, 2022)
Amaç: Ülke kültürlerinin en önemli unsurlarından biri olan gastronomi alanındaki yeni
gelişmeler geleneksel gıdalara olan ilgiyi artırmış olup bunların arasında geleneksel Türk içeceği
olan boza da yer almaktadır. Ancak ...
Menu Engineering in the Restaurant Business: A Study on Kitchen Chefs
(İrfan YAZICIOĞLU, 2022)
The study aimed to determine the approaches of the kitchen chefs of restaurant businesses to the
menu engineering processes. A focus group interview with six professional kitchen chefs was held
in 2020 to achieve this ...
Türkiye’de Kahveye Yüklenen Anlam ve Kahve Tüketim Alışkanlıkları
(Ordu Üniversitesi, 2022)
Küresel etkileşimin artmasıyla birlikte insanlarda yiyeceklerde olduğu gibi içeceklerde de farklı deneyim
alışkanları oluşmaya başlamıştır. Türkiye’de geçmişten bugüne köklü bir kültüre sahip Türk kahvesinin yanı
sıra ...