Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Pazarlama harcamaları ile Google Trends hacmi arasındaki nedensellik ilişkisinin incelenmesi: Turkcell örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu çalışmada, pazarlama harcamaları ile Google Trends hacmi arasındaki nedensellik ilişkisinin incelenmesini: Turkcell örneğiyle açıklamak amaçlanmıştır. Pazarlama, ticari işletmeler mal ve hizmet üretip satan ve bunun ...
Üniversite Seçiminde Sosyal Medyanın Etkisi Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016-07-29)
Sosyal medya yıllar boyunca gelişme göstermiştir ve farklı yazarlar ve akademik araştırmacılar tarafından farklı şekilde tanımlanmıştır. Sosyal medyanın etkileşimde yeni bir form olarak kabul edilmesine rağmen, e-posta ...