Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Seyahat Motivasyonlarının X, Y ve Z Kuşaklarına Göre Farklılıklarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
(İdeal Kent Yayınları, 2020)
Turizm pazarlamasında yaş faktörü önemli bir pazar bölümlendirme kriteri olarak kabul edilmektedir.
Bireyler doğdukları yıla göre X, Y ve Z şeklinde belli kuşaklara ayrılmaktadır. Her kuşağın kendine
has öne çıkan bazı ...
Öz Yeterliliğin Yaratıcı Kişilik Üzerine Etkisinde, Psikolojik Güçlendirmenin Aracılık Rolü: İstanbul’daki 4-5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
(Melih Topaloğlu, 2019)
Amaç – Yaratıcı kişiliğe sahip insanlar, psikolojik yapıları, kendilerine olan öz güvenleri ve iş yapma
biçimleri ile farklılaşmaktadırlar. Bazı durumlarda farklılaşmalar, klasik yönetim anlayışı ile çatışma
içerisine ...
Turizm Endüstrisinde Robotlaşma
(Yüksel Öztürk, 2019)
Son yıllarda dünya genelinde farklı sektörlerde robot teknolojisi kullanımı hızla
yaygınlaşmaktadır. Özellikle endüstri 4.0 ve yapay zekâ ile birlikte robot teknolojisi yeni bir
boyut kazanmıştır. Her ne kadar emek yoğun ...
İstanbul’daki Çin Restoranlarına Yönelik Yapılan Yorumların ve E-Şikâyetlerin Değerlendirilmesi
(İrfan Yazıcıoğlu, 2019)
Bu çalışmada İstanbul’da faaliyet gösteren Çin restoranlarına yönelik müşteri yorumlarının
ve şikâyetlerinin incelenerek, müşteri şikâyet konularının belirlenmesi ve işletmelere
yönelik çözüm önerilerinin geliştirilmesi ...
Japonya ve Güney Kore’den İstanbul’a Gelen Turistlerin Seyahat Motivasyonları ve Yeniden Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Bir Araştırma
(Sidas Medya A.Ş., 2018)
Japonya ve Güney Kore ekonomik olarak gelişen ve son yıllarda uluslararası seyahat eğilimleri
artış gösteren önemli ülkelerdir. Uluslararası boyutta önemi her geçen gün artan bu ülkelerin
turizm pazarlarının Türkiye ...
Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Sındırgı ve Çevresinin Turizm Potansiyeli Üzerine Bir Araştırma
(Yüksel Öztürk, 2018)
Turizm endüstrisi son yıllarda hem ulusal hem de
uluslararası anlamda hızlı bir büyüme ve gelişme
göstermektedir. Bununla birlikte keşfedilmemiş doğal ve
kültürel ortamlara yönelik ilgi de artmaktadır. Doğal,
tarihi ...
Türkiye’ye Gelen Çinli Turistlerin Seyahat Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma
(Hitit Üniversitesi, 2018)
Çin, son yıllarda ekonomik olarak hızla gelişen ve dünyaya açılan bir ülke
konumundadır. Çin, uluslararası turizm pazarında da hızlı büyüme gösteren bir
ülke olarak 2016 yılında en çok turizm harcaması yapan ülke konumuna ...