Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Kruvaziyer Turistlerinin Deneyimleri, Memnuniyetleri ve Davranışsal Niyetleri: İstanbul’da Örnek Bir Çalışma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
‘Kruvaziyer Turizmi’ dünyada hızla gelişen, ziyaret edilen destinasyonlara ekonomik katkı ve imaj açısından destek sağlayan ve genellikle orta-üst gelir grubuna sahip turistlere hitap eden bir turizm çeşididir. Kruvaziyer ...
Sosyal Medya Kullanıcılarının Elektronik Güvenleri, Elektronik Bağlılıkları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
(Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 16-09-2017)
Çevrimiçi platformlarda faaliyetlerini sürdüren şirketlerin başarısı, elektronik güvenin ve elektronik bağlılığın yaratılmasında ve buna bağlı olarak çevrimiçi platformlarda oluşacak elektronik ağızdan ağıza iletişimin ...
Benzer Sektörde Faaliyet Gösteren Kurumların Kuruluş Tarihi Sıralamasının Kurum Kültüründe Ortaya Çıkan Yansımaları: Alfred Adler Üzerinden Coca Cola ve Pepsi Kurumları Üzerine Bir Değerlendirme
(İstanbul Üniversitesi, 26-11-2017)
Çalışma, kurumların kuruluş sırası ile kurum kültürü oluşumunun bağlantısını Alfred Adler’in kavramsal yaklaşımı üzerinden ele alarak değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Bu amaçtan hareketle çalışmanın ilk bölümünde Alfred ...
Yakınsama Kültürü ve Online Çevreci Katılım: Greenpeace, TEMA Vakfı, Karadeniz İsyandadır Platformu Üzerinde Bir Araştırma
(Yeditepe Üniversitesi, 2017)
Yeni iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerle ortaya çıkan yakınsama kültürü, hem içerik ve ortamların birbirine yakınlaşmasına hem de bireylerin içerik üretim sürecine katılmalarına olanak sağlamıştır. Sivil toplum ...
Web Sitelerinin Pazarlama İletişim Aracı Olarak İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi: Yük Taşımacılığı Yapan Firmalar Üzerine Bir Araştırma
(ISTANBUL KULTUR UNIV, ATAKOY CAMPUS, BAKIRKOY, ISTANBUL, 34156, TURKEY, 2017)
Companies must be in contact with customers in order to continue their entity and to survive in today's business world which has an increasing intensity of competition. Firms should put an emphasis to marketing and customer ...
Şehirlerarası yol ağlarında bitümlü sıcak karışım kaplamalar için üstyapı performans tahmin modeli geliştirilmesi
(Pamukkale Üniversitesi, 2017)
Önemli bir altyapı yatırımı olan bitümlü sıcak karışım (BSK)
üstyapıların bozulmalarının doğru tahmin edilmesi, bakım ve onarım
için ayrılan bütçenin doğru olarak belirlenmesinde vazgeçilmez bir
unsurdur. Çalışmada, ...