Ara
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
Sosyal Medya Kullanıcılarının Elektronik Güvenleri, Elektronik Bağlılıkları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
(Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 16-09-2017)
Çevrimiçi platformlarda faaliyetlerini sürdüren şirketlerin başarısı, elektronik güvenin ve elektronik bağlılığın yaratılmasında ve buna bağlı olarak çevrimiçi platformlarda oluşacak elektronik ağızdan ağıza iletişimin ...
Satın alma sonrası marka farkındalığı ve tüketici davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir çalışma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Markalar arasındaki rekabetin hızla arttığı günümüz koşullarında, işletmelerin ürün ve hizmetlerini markalaştırma açısından yaptıkları çalışmalar önem arz etmektedir. Bu sayede işletmeler, pazarda rekabet avantajı elde ...
Sosyal medya kullanımının cinsel işlevler ve boşanmaya etkisi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Sosyal medya; bilgi ve içerik paylaşımında bulunmayı sağlayan, yorumlar ve bireysel mesajlarıyla kişilerin meşgul olmasına olanak sunan ve topluluk oluşturmayı hedefleyen bir yapısı bulunan sanal ortamlardır. Cinsel işlev ...
Yerel Yönetimlerde Sosyal Medya Kullanımı: Esenler Belediyesi Örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-7-12)
Bilmek ve bilinmek ihtiyacı, insanın doğasında var olan hatta ölünceye kadar kişiyi bırakmayan bir olgudur. Bu olguyu günümüzde kolay ve ulaşılabilir kılan ise yaşadığımız çağın en önemli devrimi olan Web 2.0 gerçeğidir. ...
Dijital pazarlama araçları ile anlık satın alma kararı arasındaki ilişki
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Günümüzde sosyal ağların kullanım oranının devamlı olarak artması sonucunda işletmeler de göstermiş oldukları pazarlama faaliyetlerinde birtakım yeni açılımlara yönelmeye başlamışlardır. Sosyal ağların kullanımının artması ...
Teknoloji liderliği, sosyal medya kullanımı ve havayolu şirketi çalışanlarının Twitter kullanımına yönelik bir araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Bu çalışma, "Teknoloji Liderliği, Sosyal Medya Kullanımı ve Havayolu Şirketi Çalışanlarının Twitter Kullanımına Yönelik Bir Araştırma" başlığı altında ele alınmıştır. Dolayısıyla, havayolu işletmelerinin Twitter kullanım ...
Yetişkinlerde sosyal medya kullanımının sosyal kaygı belirtileri ve kişiler arası ilişki kurma ile ilişkisinin değerlendirilmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Sosyal Medya, kişilerin birbirileri ile iletişim kurma, oyun oynama, bilgi edinme ve fikir paylaşma gibi eylemlerin gerçekleştirebilecekleri bir alandır. Bu çalışmanın amacı yetişkinlerin sosyal medya kullanımın sosyal ...
Yetişkinlerde sosyal medya bağımlılığının depresyonla ilişkisi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
21. yüzyılın teknoloji ve bilim çağı olması birçok yenilikleri hayatımıza sokmuştur. Bu yenilikler hayatımızı kolaylaştırmanın yanında birçok sıkıntıyı da beraberinde getirmiştir. Bu sıkıntılardan birisi de sosyal medya ...
Sosyal medya ve şöhret kültürü: Youtube örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Teknolojinin ve internetin gelişmesi ile birlikte sosyal ağlar ortaya çıkmış ve sosyal ağlar ile birlikte kullanıcılar geniş kitlelere ulaşma imkânı bulmuşlardır. Sosyal medya ile birlikte kolaylaşan iletişim, kullanıcıların ...
Yeni medya ile annelik kavramının tüketim kültürü çerçevesinde dönüşümü: Instagram Anneleri üzerine inceleme
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
İnternetin hayatımıza dâhil oluşundan beri giderek büyüyen yeri ve değeri, bireylerin hayatına farklı kavramları dâhil ederken, mevcut değerleri ise değişime uğratmaktadır. İnternetin ortaya çıkması ve gelişmesi sonrası ...