Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Davranışsal Niyetlere Etkisinde Algılanan Otel İmajının Aracılık Rolü
(Melih Topaloğlu, 2020)
Amaç – Küreselleşmeyle birlikte turizm sektöründe hızla artan büyüme ve rekabet ortamı içerisinde,
turizm işletmeleri açısından hizmet kalitesi, imaj ve davranışsal niyet kavramları önemli hale
gelmiştir. Bu çalışmanın ...
Seyahat Motivasyonlarının X, Y ve Z Kuşaklarına Göre Farklılıklarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
(İdeal Kent Yayınları, 2020)
Turizm pazarlamasında yaş faktörü önemli bir pazar bölümlendirme kriteri olarak kabul edilmektedir.
Bireyler doğdukları yıla göre X, Y ve Z şeklinde belli kuşaklara ayrılmaktadır. Her kuşağın kendine
has öne çıkan bazı ...