The effect of digital marketing evolution on mena startups
Özet
Digital marketing is growing fastly day by day, depending on the new fields and technologies like internet marketing, which is quickly becoming a critical platform for digital marketing around the world, as well as electronic devices like digital billboards, tablets, and smartphones, among others. Digital marketing in the Middle East and North Africa (MENA) is about to undergo a major transformation. This study mainly attempted to explore the impact of digital marketing, according to its various dimensions (Email Marketing, Online Advertising, Social Media Marketing and Mobile marketing), on the performance of organizations in the Middle East and North Africa, where the quantitative approach was used in this study by applying the questionnaire and distributing it to four companies in the Middle East and North Africa. This study has a significant effect of e-marketing on the performance of organizations in the Middle East and North Africa. Dünyada dijital pazarlama için hızla kritik bir platform haline gelen internet pazarlaması gibi yeni alan ve teknolojilerin yanı sıra dijital reklam panoları, tabletler ve akıllı telefonlar gibi elektronik cihazlara bağlı olarak dijital pazarlama her geçen gün hızla büyümektedir. Orta Doğu ve Kuzey Afrika'da (MENA) dijital pazarlama büyük bir dönüşüm geçirmek üzere. Bu çalışma temel olarak çeşitli boyutlarına göre (E-posta Pazarlama, E-Reklamcılık, Sosyal Medya Pazarlama ve Mobil pazarlama) dijital pazarlamanın, nicel yaklaşımın kullanıldığı Orta Doğu ve Kuzey Afrika'daki kuruluşların performansı üzerindeki etkisini keşfetmeye çalışmıştır. anket uygulanarak ve Orta Doğu ve Kuzey Afrika'daki dört şirkete dağıtılarak bu çalışmada kullanılmıştır. Bu çalışma, e-pazarlamanın Orta Doğu ve Kuzey Afrika'daki kuruluşların performansı üzerinde önemli bir etkisine sahiptir.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11363/3991Koleksiyonlar
- Yüksek Lisans Tezleri [1219]
Aşağıdaki lisans dosyası bu öğe ile ilişkilidir:
İlgili Öğeler
Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.
-
Four-Stage Model of Value Creation for Sustainability-Oriented Marketing: En Route to Participatory Marketing
Kelleci, Alpaslan (SAGE PUBLICATIONS INC, 2455 TELLER RD, THOUSAND OAKS, CA 91320, 2022)Hitherto, the pure marketing concept has focused on creating value for firms and their customers in a manner consistent with the Dominant Social Paradigm (DSP). Nevertheless, as the sustainability paradigm established ... -
Mikro E-Etkileyici Kişi Bağlamında Marka Tutumu Oluşumu
Ünlükaya, Aydan; Tosun, Nurhan Zeynep (Galatasaray Üniversitesi, 2021)Marka tutumu yaratmada benzer özelliklere sahip, spesifik ve amaçlara ulaşma açısından doğru hedef kitleye, beklentilerini karşılayacak mesajlarla ulaşmak önemlidir. Bu bağlamda bu araştırmada; tüketicilerin Instagram’daki ... -
Yeni Dünya Düzeninde Geleneksel Pazarlama ve Online (Dijital) Pazarlamanın Karşılaştırması: Z Kuşağı Etkisi
Eyice Başev, Sinem (İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2023)Yeni nesil tüketici davranışı olgusunu oluşturan Z kuşağı, çevrimiçi ortamlarda birden fazla davranışı aynı anda gösteren ve kendine özgü davranışları nedeniyle pazarlamacılara ve reklamcılara zorluklar sunan dijital ...