Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Türkiye’deki Halkla İlişkiler Lisans Bölümlerinin Müfredatlarının Dijitalleşme Bağlamında İncelenmesi
(Iğdır Üniversitesi, 2021)
Günümüz Halkla İlişkiler uygulamalarının büyük
bir çoğunluğu dijital ortamlarda sürdürülmektedir.
Bu durum Halkla İlişkiler uzmanlarının eğitim
sürecinin de yeniden ele alınması zorunluluğunu
ortaya çıkarmıştır. Bu ...
Dijital Medya Platformu İçin Marka İmajının, Marka Güveni ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Netflix Türkiye Uygulaması (Marka Mimarisi Özelliklerinin Farklılıklarının İncelenmesi)
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2021)
Marka imajı, marka güveni ve marka sadakati, son yıllarda hem akademisyenler hem de uygulayıcılar
tarafından tartışılan en önemli pazarlama kavramları arasındadır. Bu çalışmanın amacı, dijital medya
platformu olan ...
Medya Sektöründe Marka Mimarisi: Netflix Örneği
(Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi, 2021)
Markanın stratejik olarak ne konumda olduğunu gösteren marka mimarisiyle ilgili yazında yapılmış çalışmalar
perakendeci markalar, tüketici ürünü markaları, hizmet markaları, endüstriyel ürün markaları, ülke ve şehir ...