Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Dijital pazarlama araçları ile anlık satın alma kararı arasındaki ilişki
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Günümüzde sosyal ağların kullanım oranının devamlı olarak artması sonucunda işletmeler de göstermiş oldukları pazarlama faaliyetlerinde birtakım yeni açılımlara yönelmeye başlamışlardır. Sosyal ağların kullanımının artması ...
Teknoloji liderliği, sosyal medya kullanımı ve havayolu şirketi çalışanlarının Twitter kullanımına yönelik bir araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Bu çalışma, "Teknoloji Liderliği, Sosyal Medya Kullanımı ve Havayolu Şirketi Çalışanlarının Twitter Kullanımına Yönelik Bir Araştırma" başlığı altında ele alınmıştır. Dolayısıyla, havayolu işletmelerinin Twitter kullanım ...
Dijital Aktivizm Olarak Sosyal Medyada Boykot Çağrıları: Watsons Krizi Örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2020)
Markaların varlığını ve faaliyetlerini sürdürmesini tehdit eden kriz durumları 21. yüzyılda yeni medya teknolojisi ile farklı bir boyut kazanmıştır. Markalar sosyal medyada kendilerine karşı yapılan içerik paylaşımlarının ...
Yetişkinlerde sosyal medya kullanımının sosyal kaygı belirtileri ve kişiler arası ilişki kurma ile ilişkisinin değerlendirilmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Sosyal Medya, kişilerin birbirileri ile iletişim kurma, oyun oynama, bilgi edinme ve fikir paylaşma gibi eylemlerin gerçekleştirebilecekleri bir alandır. Bu çalışmanın amacı yetişkinlerin sosyal medya kullanımın sosyal ...
Yetişkinlerde sosyal medya bağımlılığının depresyonla ilişkisi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
21. yüzyılın teknoloji ve bilim çağı olması birçok yenilikleri hayatımıza sokmuştur. Bu yenilikler hayatımızı kolaylaştırmanın yanında birçok sıkıntıyı da beraberinde getirmiştir. Bu sıkıntılardan birisi de sosyal medya ...
Yeni medya ile annelik kavramının tüketim kültürü çerçevesinde dönüşümü: Instagram Anneleri üzerine inceleme
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
İnternetin hayatımıza dâhil oluşundan beri giderek büyüyen yeri ve değeri, bireylerin hayatına farklı kavramları dâhil ederken, mevcut değerleri ise değişime uğratmaktadır. İnternetin ortaya çıkması ve gelişmesi sonrası ...
Reflection of Social Media Addiction on Family Communication Processes
(Ankara Düşünce ve Araştırma Merkezi İktisadi İşletmesi, 2020)
Social media has become a source that people frequently use to express themselves
today. Especially recently, social media applications, which are actively used, have
become an area where people can post their own lives. ...
İşyerinde Sosyal Medya Kullanımı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
(Balıkesir Üniversitesi, 2020)
Bu çalışma, işyerinde sosyal medya kullanımının olumlu ve olumsuz etkilerini, ilgili
alt faktörleriyle (boyutlarıyla) değerlendirmek üzere oluşturulmuş olan, “İşyerinde Sosyal
Medya Kullanımı: İkili Etkilerin İncelenmesi” ...
Sosyal Medyada Ördek Sendromu: Instagram Üzerinden Bir Değerlendirme
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020)
Sosyal medya günümüzde son derece yaygın ve popülerliği gittikçe artan bir iletişim ortamıdır. Sosyal
medyada bireyler kendilerini nasıl göstermek, sunmak istiyorsa o yönde paylaşımda bulunmaktadırlar.
Stanford ...
The Communication Language of the Concept of Fellow-Townsmenship in Turks in Social Media
(Akdeniz Üniversitesi Edebiyat Fakültesi, 2020)
Within the scope of the concept of the power of social media to create social movements, the
frequency of citizens' communication with each other on social media was examined. Especially those
who migrate from rural areas ...