Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKavut, Sevgi
dc.date.accessioned2019-01-24T08:39:43Z
dc.date.available2019-01-24T08:39:43Z
dc.date.issued2017-11-20
dc.identifier.issn2459-1149
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11363/994
dc.description.abstractGünümüzde iletişim teknolojilerinin yaygınlaşması ve rekabetin artması kurumların marka yönetimi sürecinde kurumsal iletişime olan ihtiyacını her geçen gün artırmaktadır. Kurumsal iletişimin farkına varıp kurum kimliği geliştiren markaların pazar içerisinde önde yer alan kuruluşlar olduğu bilinmektedir. Rakiplerinden ayrışmak isteyen kuruluşların kurumsal iletişime önem vermesi gerekmektedir. Kurumsal iletişim, bir kurumun kurumsal kimliğinin kurumsal imaja dönüşmüş halidir. Kurumsal iletişim; kurumlara markalarının ürün, hizmet veya işletmeden bağımsız ayrı bir kişiliğe sahip olabilmelerini sağlayabilmektedir. Bu bağlamda bu çalışmada kurumsal iletişim ve marka yönetimi konuları ele alınmış, kurumsal iletişimin marka yönetimi sürecinde oynadığı rol ve önemi üzerinde durulmuştur. Unilever firmasının web sitesinde yer alan kurumsal iletişim çalışmaları içerik analizi yöntemi ile incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractNowadays institutions more and more are increasing on brand management process corporate communications of necessity communication technology prevalent and increased competition. Institutions are known corporate communication notice developed corporate identity of brand in market foremost. Institutions who want to seperate from the competitors is necessitated importance of corporate communication. Corporate communication, is turned into corporate image to corporate identity of institutions. Corporate communications is able to enable have dependent personality from institutions, product and service of brand to corporations. As such, in this study were refered corporate communication and brand management issues, were stressed the role of corporate communication on brand management process. Unilever of web site where situated corporate communication works were investigated with content analysis method.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesien_US
dc.relation.isversionofhttp://dx.doi.org/10.26450/jshsr.170en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economicsen_US
dc.titleMarka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneğien_US
dc.title.alternativeThe Role of Corporate Communication on Brand Management Process: Such as Unileveren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofJournal of Social and Humanities Sciences Researchen_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue12en_US
dc.identifier.startpage933en_US
dc.identifier.endpage939en_US
dc.relation.publicationcategoryKategori Yoken_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess