Konu "Marketing Communication" için İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi
(Nurcan Metin, 2024)Günümüzde pazarlama kavramı, pek çok sektörde olduğu üzere sağlık alanında da geliştirilmesi önem kazanan bir kavram ortaya çıkmaktadır. 1970’li yıllardan itibaren tüketici memnuniyetinin önem kazanmasıyla birlikte pazarlama ... -
A Multidimensional Marketing Communication Model on Social Media For Global Brands: The Case of Coca-Cola Turkey
(Deniz Yengin, 2022)Marketing communication is one of the part of the marketing mix and it can be posibly said that it plays an important role to engage between consumers and brands. Recently, social media platforms have become one of the ... -
Web Sitelerinin Pazarlama İletişim Aracı Olarak İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi: Yük Taşımacılığı Yapan Firmalar Üzerine Bir Araştırma
(ISTANBUL KULTUR UNIV, ATAKOY CAMPUS, BAKIRKOY, ISTANBUL, 34156, TURKEY, 2017)Companies must be in contact with customers in order to continue their entity and to survive in today's business world which has an increasing intensity of competition. Firms should put an emphasis to marketing and customer ...