Konu "Göstergebilim" için İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Kadın Odaklı Reklamcılıkta (Femvertising) Sunulan Postfeminist Söylemler: L’oreal Paris – “Thıs Is An Ad For Men” Reklam Afişlerinin Göstergebilimsel Çözümlemesi
(Şerafettin Sevgili, 2021)Son yıllarda toplumsal cinsiyet eşitliği üzerine yapılan çalışmalar, markaları reklam iletilerinde yer alan söylemlerini değiştirmeye yöneltmiştir. Bu bağlamda, kadın odaklı reklamcılığın (femvertising) sıklıkla ... -
Reklamlarda Anlamın Çağrışımlarla Zenginleştirilmesi: Turkcell Fiber Reklamının Göstergebilimsel Analizi
(Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Markaların stratejik iletişim yönetimlerinde reklamlar önemli bir yer tutmaktadır. Günümüz reklamcılık anlayışında markalar hayali dünyalar ile tüketicilerin yaşamlarını ilişkilendirmekte; rakiplerden farklılaşma amacına ...