Konu "Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economics" için Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Bist Registered Company with the Market Value of the Relationship Between Capital Structure Determination of an Application in Tourism Sector
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016-12)Bilindiği gibi halka açik firmalarda, diğer işletmelerinin karlilik, süreklilik, pazar payini arttirma amaçlari yaninda firmanin piyasa değerini arttirmak önemli bir amaçtir. Firmalarin piyasa değerlerinin yükselmesinde ... -
The Determination of Job Satisfaction Level of the İndividuals Working in Private Sports İnstitution – the Macfit Example
(Open Access Publishing Group, 2018)The purpose of this research is the evaluation of the job satisfaction levels of the staff that works in private sports centers with respect to some variables. As the data collection method quantitive research technique, ... -
Günümüz Sanat Piyasası İçerisinde Pazarlama ve Tanıtım Faaliyetlerinin Önemi
(İstanbul Medeniyet Üniversitesi, 2016-10-27)21. yüzyılda sanatçılar işlerini üretip sergilemek kadar satmakla da yükümlüdür. Sanat piyasası içinde “sanat için sanat” ve “iş için sanat” yaklaşımlarının tartışılması da bu yükümlülüğü doğrular niteliktedir. Bu çerçevede ... -
Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2017-11-20)Günümüzde iletişim teknolojilerinin yaygınlaşması ve rekabetin artması kurumların marka yönetimi sürecinde kurumsal iletişime olan ihtiyacını her geçen gün artırmaktadır. Kurumsal iletişimin farkına varıp kurum kimliği ... -
Otel İşletmelerinde Öğrenen Örgüt Yapısı ve Verimlilik İlişkisi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2016)Otel işletmelerinde öğrenen örgüt yapısının verimliliğe olan etkisinin araştırıldığı bu çalışmada, genel olarak bireysel ve örgütsel öğrenmenin önemi ve beraberinde verimliliğe etkisi ortaya konmaya çalışılmıştır. Araştırma ... -
Türkiye’de Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığına Yaklaşımlarının İncelenmesi Üzerine Bir Uygulama
(Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2016-06)İnternet bankacılığı, hesap açma işlemi veya farklı hesaplara para transfer etme işlemi gibi bankacılık faaliyetlerinin uzak bir ortamdan yapıldığı dağıtım kanalını ifade etmektedir. Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki ...