Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKundakçı, Tesnim
dc.date.accessioned2023-12-21T16:04:40Z
dc.date.available2023-12-21T16:04:40Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/6766
dc.descriptionDanışman: Assist. Prof. Dr. PINAR BACAKSIZ Yer Bilgisi: İstanbul Gelişim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı Konu: Sağlık Yönetimi = Healthcare Management ; İşletme = Business Administrationen_US
dc.description.abstractWith the recent surge in the use of social media and online platforms, there is a growing interest in exploring their impact on consumer behavior during pandemics. This study aims to investigate the effect of social media marketing on nutritional patterns and customer purchasing behavior in Turkey amidst the COVID-19 outbreak using a mixed-methods approach. A sample of 500 participants will be selected via stratified random sampling techniques, consisting of individuals who have engaged with food-related content on various social media platforms during the pandemic period. The results will provide insights into how social media can influence dietary habits and purchase decisions, which could inform targeted interventions aimed at promoting healthy eating behaviors among consumers.en_US
dc.description.abstractSon zamanlarda sosyal medya ve çevrimiçi platformların kullanımındaki artışla birlikte, bunların salgınlar sırasında tüketici davranışları üzerindeki etkilerini keşfetmeye yönelik artan bir ilgi var. Bu çalışma, karma yöntem yaklaşımını kullanarak COVID-19 salgını sırasında Türkiye'de sosyal medya pazarlamasının beslenme alışkanlıkları ve müşteri satın alma davranışları üzerindeki etkisini araştırmayı amaçlamaktadır. Pandemi döneminde çeşitli sosyal medya platformlarında gıda ile ilgili içeriklerle etkileşime giren bireylerden oluşan 500 kişilik bir örneklem tabakalı rastgele örnekleme teknikleri ile seçilecektir. Sonuçlar, sosyal medyanın beslenme alışkanlıklarını ve satın alma kararlarını nasıl etkileyebileceğine dair içgörüler sağlayacak ve bu da tüketiciler arasında sağlıklı beslenme davranışlarını teşvik etmeyi amaçlayan hedefli müdahalelere bilgi verebilecektir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectCostumer behavioren_US
dc.subjectCOVID-19en_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectTüketici davranışıen_US
dc.titleThe effect of social media-marketing on the nutritional pattern of consumer purchasing behaviors during pandemics in Turkeyen_US
dc.title.alternativeTürkiye'de pandemi sırasında sosyal medya pazarlamanın tüketici satın alma davranışlarının beslenme örüntülerine etkisien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentLisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster