Konu "Advertising" için Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Kurumların Toplumsal Konularda Tepkisini Reklamlarda Gözlemlemek: Covid 19 Çıkış Ve İlk Tepe Noktasını İçeren Süreçte Reklamların İncelenmesi
(Ahmet Kara, 2021)Covid 19 pandemisi ulusal ve küresel açıdan ekonomi ve sağlık sorunlarının birleşerek daha büyük sorunlar oluşturmasına sebep olmuş, toplumsal düzene belirsizlikler ve tehditler getirmiştir. Bu ortamda kamu ve özel ... -
Reklamlarda Anlamın Çağrışımlarla Zenginleştirilmesi: Turkcell Fiber Reklamının Göstergebilimsel Analizi
(Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Markaların stratejik iletişim yönetimlerinde reklamlar önemli bir yer tutmaktadır. Günümüz reklamcılık anlayışında markalar hayali dünyalar ile tüketicilerin yaşamlarını ilişkilendirmekte; rakiplerden farklılaşma amacına ...