Yayıncı "Mustafa Cankut" Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Nedene Dayalı Pazarlamada Marka-Sivil Toplum Kuruluşu İşbirliği: Haytap Örneği
(Mustafa Cankut, 2021)Günümüzde tüketicilerin satın alma tercihlerini yalnızca fonksiyonel özelliklere dayanarak değil marka ile kurulan duygusal nedenlerle de ilişkilendirmesi, markaların pazarlama çabalarını yerine getirirken aynı zamanda sosyal ... -
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Sistemine Yönelik Memnuniyetlerinin Kullanılabilirlik, Kalite Ve Değer Algılarına Göre İncelenmesi
(Mustafa Cankut, 2022)Bu araştırmanın temel amacı, değişen teknoloji çevresinde ve dünyada meydana gelen büyük değişimlerin sonucu olarak bireylerin kullanılan teknolojik sistemlere yönelik memnuniyetlerinin ve memnuniyetin bağlı olduğu ...