Kurum Yazarı "Çöp, Serdar" Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar İçin Listeleme
-
Afyonkarahisar’da Faaliyet Gösteren Beş Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Yapılan Yorumların ve E-Şikâyetlerin Değerlendirilmesi
Kızıldemir, Özgür; İbiş, Salim; Çöp, Serdar (Cahit Aydemir, 2019)Bu çalışmada Afyonkarahisar’da faaliyet gösteren turizm işletme belgeli beş yıldızlı otel işletmelerine yönelik internet ortamında yapılan müşteri yorumlarının incelenerek şikâyet unsurlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. ... -
İstanbul’daki Çin Restoranlarına Yönelik Yapılan Yorumların ve E-Şikâyetlerin Değerlendirilmesi
İbiş, Salim; Kızıldemir, Özgür; Çöp, Serdar (İrfan Yazıcıoğlu, 2019)Bu çalışmada İstanbul’da faaliyet gösteren Çin restoranlarına yönelik müşteri yorumlarının ve şikâyetlerinin incelenerek, müşteri şikâyet konularının belirlenmesi ve işletmelere yönelik çözüm önerilerinin geliştirilmesi ... -
Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Davranışsal Niyetlere Etkisinde Algılanan Otel İmajının Aracılık Rolü
Çöp, Serdar; Türkoğlu Önder, Nihal (Melih Topaloğlu, 2020)Amaç – Küreselleşmeyle birlikte turizm sektöründe hızla artan büyüme ve rekabet ortamı içerisinde, turizm işletmeleri açısından hizmet kalitesi, imaj ve davranışsal niyet kavramları önemli hale gelmiştir. Bu çalışmanın ... -
Nevrotik Yöneticilerin İşkolik Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Altınöz, Mehmet; Çöp, Serdar; Boso, N. Itır (Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Bu çalışmada, turizm işletmelerinin bir alt boyutu olan otel işletmelerinde çalışan üst ve orta kademedeki yöneticilerin nevrotik kişilik yapıları ile işkolik davranışları arasındaki ilişkinin ortaya konulması amaçlanmıştır. ... -
Öz Yeterliliğin Yaratıcı Kişilik Üzerine Etkisinde, Psikolojik Güçlendirmenin Aracılık Rolü: İstanbul’daki 4-5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Çöp, Serdar; Topçu, Murat (Melih Topaloğlu, 2019)Amaç – Yaratıcı kişiliğe sahip insanlar, psikolojik yapıları, kendilerine olan öz güvenleri ve iş yapma biçimleri ile farklılaşmaktadırlar. Bazı durumlarda farklılaşmalar, klasik yönetim anlayışı ile çatışma içerisine ... -
Pasif İletişim Tarzının Örgütsel Muhalefete Etkisinde Örgütsel Erdemliliğin Düzenleyici Rolü: Bir Alan Araştırması
Çöp, Serdar; Doğanay, Ali (Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2019)Bu çalışma pasif iletişim tarzının örgütsel muhalefete etkisinde, örgütsel erdemliliğin düzenleyici rolünü araştırmak için gerçekleştirilmiştir. Araştırmada lider iletişim tarzı olarak pasif iletişim ile çalışanların işe ... -
Seyahat Motivasyonlarının X, Y ve Z Kuşaklarına Göre Farklılıklarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Çöp, Serdar; İbiş, Salim; Kızıldemir, Özgür (İdeal Kent Yayınları, 2020)Turizm pazarlamasında yaş faktörü önemli bir pazar bölümlendirme kriteri olarak kabul edilmektedir. Bireyler doğdukları yıla göre X, Y ve Z şeklinde belli kuşaklara ayrılmaktadır. Her kuşağın kendine has öne çıkan bazı ... -
Sosyal Sermayenin Hizmet İnovasyonu Üzerine Etkisinde Bilgi Paylaşımının Aracılık Rolü: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Çöp, Serdar; Topçu, Murat (Muharrem Tuna, 2019)Günümüz rekabet koşullarında, çalışanların sahip oldukları bilginin, yenilikçi fikirlerin, kaliteli ve hızlı bir şekilde yeni ürün ve hizmete dönüştürülmesinde, sosyal sermaye ve bilgi paylaşımı önemli rol oynamaktadır. ...