ORCID "0000-0003-4026-4054" Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar için listeleme
-
E-Perakende Hizmet Kalitesinin Marka Değerine Etkisi
Özdener, İbrahim Halil; Duygun, Adnan (Pamukkale Üniversitesi, 2020)Bu çalışmanın temel amacı, e-perakende hizmet kalitesi algısının marka değerine etkisini incelemektir. E-perakende sitesine örnek teşkil etmesi amacıyla Trendyol.com e-perakende sitesi seçilmiştir. Veriler anket yöntemiyle ... -
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
Duygun, Adnan (Gümüşhane Üniversitesi, 2018)İnternetin gelişmesine paralel olarak, sosyal medya hayatın her alanına girmiş bulunmaktadır. Kullanım sıklığının artmasına bağlı olarak sosyal medyaya olan bağımlılığın da giderek arttığını söylemek mümkündür. ...