Yazar "Duygun, Adnan" için Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar listeleme
-
E-Perakende Hizmet Kalitesinin Marka Değerine Etkisi
Özdener, İbrahim Halil; Duygun, Adnan (Pamukkale Üniversitesi, 2020)Bu çalışmanın temel amacı, e-perakende hizmet kalitesi algısının marka değerine etkisini incelemektir. E-perakende sitesine örnek teşkil etmesi amacıyla Trendyol.com e-perakende sitesi seçilmiştir. Veriler anket yöntemiyle ... -
The Effect of Logistics Activities on Participant Satisfaction in Sports Organizations
Duygun, Adnan; Subaşı, Mustafa (Taki Can Metin, 2023)Logistics activities in sports organizations and the effect of these activities on participant satisfaction have not been measured in the literature. The study to be carried out is important in terms of contributing to ... -
Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma
Duygun, Adnan; Menteş, S. Ahmet (ACC Publishing, 2016)Perakendecilik Alışveriş Merkezlerinin (AVM) yaygınlaşması ile birlikte her geçen gün büyüyen bir sektör haline gelmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin ... -
Liman Bilgi Sistemlerinin Başarı Faktörlerinin Ölçümü
Alnıpak, Serdar; Uyar, Metin; Duygun, Adnan (Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2018)Bilgi sistemlerinin uluslararası ticaret hareketlerinin gelişimine yaptığı katkılar son dönemde ele alınan ve tartışılan bir fenomendir. Bilgi sistemlerinin varlığı ve etkin kullanımı, uluslararası ticari faaliyetlerin ... -
Lokasyon Bazlı Pazarlama Açısından Sosyal Ağ Uygulamalarının Kullanımı: Swarm Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
Duygun, Adnan (AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2018-02-12)Gelişen ve değişen dijital teknolojiye bağlı olarak pazarlama stratejileri de dijital platformda kendine yer bulmaktadır. İnternetin cep telefonlarında yaygın bir şekilde kullanılmaya başlaması ile birlikte mobil bazlı ... -
A Multidimensional Marketing Communication Model on Social Media For Global Brands: The Case of Coca-Cola Turkey
Bağcan, Sarp; Duygun, Adnan (Deniz Yengin, 2022)Marketing communication is one of the part of the marketing mix and it can be posibly said that it plays an important role to engage between consumers and brands. Recently, social media platforms have become one of the ... -
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
Duygun, Adnan (Gümüşhane Üniversitesi, 2018)İnternetin gelişmesine paralel olarak, sosyal medya hayatın her alanına girmiş bulunmaktadır. Kullanım sıklığının artmasına bağlı olarak sosyal medyaya olan bağımlılığın da giderek arttığını söylemek mümkündür. ... -
Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
Alnıpak, Serdar; Duygun, Adnan (Aşkın Keser, 2018)Uluslararası ticarette ana taşımacılık türü olan deniz taşımacılığının başlangıç ve bitiş noktaları limanlardır. Limanların en önemli türlerinden birisini oluşturan konteyner limanları rekabetin yoğun olarak yaşandığı ... -
Yolcu Tercihlerinde Havayolunun Algılanan Yenilikçilik Düzeyinin Rolü Üzerine Bir Araştırma
Duygun, Adnan; Yücel, Mustafa Fatih (Sidas Medya A.Ş., 2018)Nitel ve nicel araştırma yöntemlerinin beraber kullanıldığı çalışmadaki temel amaç, havayolunun algılanan yenilikçilik düzeyinin yolcu tercihleri üzerine etkisini ortaya koymaktır. İstanbul’da 388 yolcu ile gerçekleştirilen ...