Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞahin, Muzaffer
dc.date.accessioned2023-12-18T15:47:44Z
dc.date.available2023-12-18T15:47:44Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.issn2148-1237
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/6747
dc.description.abstractPiyasa istihbaratı, kredi taleplerinin değerlendirilerek kredi kararlarının alınmasında finansal tablolar dışında kalan muhtelif kaynaklardan temin edilen ve doğruluğu konusunda tereddüt bulunmayan bilgilerin prensipler doğrultusunda değerlendirilmesidir. Piyasa İstihbaratı gerek yeni kredi taleplerinin değerlendirilmesinde gerekse mevcut kredi ilişkisinin sürdürülmesi ve geliştirilmesi sürecinde, müşterinin kredibilitesini yansıtan önemli olayların önce piyasaya, sonrasında ise finansal tablolara yansımakta olduğundan piyasa istihbaratı bilgileri erken uyarı mahiyetindeki bilgilerdir. Farklı kaynaklardan edinilen bilgilerin çapraz kaynaklardan sağlanan bilgilerle teyit edilerek bu bilgiler ışığında kredi kararlarının alınması, son derece önem arz etmektedir.en_US
dc.description.abstractMarket intelligence is the evaluation of information that is obtained from various sources other than the financial statements in order to evaluate the credit demands by making credit requests, and does not hesitate about its correctness. Market Intelligence is an early warning of market intelligence information in the evaluation of new credit requests or in the course of maintaining and improving existing credit relationships, where significant events reflecting the customer's credibility are reflected first on the market and then on the financial statements. It is of utmost importance that information obtained from different sources is confirmed with information obtained from cross-references and that this information is taken into account in credit decisions.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherTürk Kooperatifçilik Kurumuen_US
dc.relation.isversionof10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.18.07.902en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKredi Analizien_US
dc.subjectPiyasa İstihbaratıen_US
dc.subjectİstihbaraten_US
dc.subjectMüşteri Analizien_US
dc.subjectKredien_US
dc.subjectDeğerlendirmeen_US
dc.subjectCredit Analysisen_US
dc.subjectMarket Intelligenceen_US
dc.subjectIntelligenceen_US
dc.subjectCustomer Analysisen_US
dc.subjectCrediten_US
dc.subjectEvaluationen_US
dc.titleKredi Portföy Yönetimine İlişkin Piyasa İstihbaratında Dikkat Edilmesi Gereken Hususlaren_US
dc.title.alternativeMarket Intelligence For in Credit Portfolio Management What Should Be Carefulen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofÜçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisien_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume53en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage563en_US
dc.identifier.endpage575en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorŞahin, Muzaffer


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster