Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDuygun, Adnan
dc.contributor.authorYücel, Mustafa Fatih
dc.date.accessioned2023-12-17T12:00:17Z
dc.date.available2023-12-17T12:00:17Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.issn1304-7590
dc.identifier.issn2548-0871
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/6713
dc.description.abstractNitel ve nicel araştırma yöntemlerinin beraber kullanıldığı çalışmadaki temel amaç, havayolunun algılanan yenilikçilik düzeyinin yolcu tercihleri üzerine etkisini ortaya koymaktır. İstanbul’da 388 yolcu ile gerçekleştirilen çalışmada, önemli sonuçlara ulaşılmıştır. Yolcu tercihlerine etki eden faktörlerin; uçuş hizmetlerinde kalite, uzmanlık ve güvenlik, çalışan yeterliliği ve ikram, havayolunun imajı ile uygun fiyat ve uçuş saatleri olduğu saptanmıştır. Ayrıca, havayolunun algılanan yenilikçilik düzeyinin yolcu tercihleri üzerine etkisinin ise yeterli seviyede olduğu belirlenmiştir.en_US
dc.description.abstractThe main purpose of the study which qualitative and quantitative research methods are used together, is to reveal the perceived innovativeness level of the airline which affects the passenger preferences. The study was conducted with 388 passengers in İstanbul and significant results have been reached. Factors affecting passenger preferences; flight quality, expertise and security, employee competence and catering, image of the airline and reasonable prices and flight times. Also, the passenger preferences was affected by the perceived innovativeness level of the airline adequately.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSidas Medya A.Ş.en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYolcu Tercihlerien_US
dc.subjectYenilikçiliken_US
dc.subjectHavayoluen_US
dc.subjectPassenger Preferencesen_US
dc.subjectInnovatinessen_US
dc.subjectAirlineen_US
dc.titleYolcu Tercihlerinde Havayolunun Algılanan Yenilikçilik Düzeyinin Rolü Üzerine Bir Araştırmaen_US
dc.title.alternativeA Research on the Role of Perceived Innovativeness Level of the Airline at Passenger Preferencesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofSeyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisien_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0003-4026-4054en_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0002-6896-7395en_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage443en_US
dc.identifier.endpage460en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorDuygun, Adnan


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster