İstanbul Gelişim Üniversitesi Haftalık Üniversite Bülteni (16 Ekim - 24 Kasım 2023)
Abstract
BAĞIMLILIĞIN SANAL HÂLİ FOMO VE KARŞITI JOMO’YU
ANLAMAK PAZARLAMADA OLUMLU SONUÇLAR VERİYOR!
Sosyal medya kullanımı gün geçtikçe artan, hayatımızı yöneten bir faktör hâline
gelmeye başladı. Hâl böyle olunca da, FoMO ve JoMO gibi yeni kavramlar ortaya
çıktı. Sosyal medya bağımlılığını pazarlama açısından değerlendiren Dr. Öğr. Üyesi
Çağla Tuğberk Arıker, etik tartışmalar konunun başka bir boyutunu oluştursa da,
markaların sosyal medya pazarlama stratejilerini oluşturup uygularken FoMO ve
JoMO olgularını dikkate alarak olumlu sonuçlar alabileceklerini belirtti.
https://gelisim.edu.tr/tr/gelisim-haber-bagimliligin-sanal-h%C3%A2li-fomo-ve-karsiti-jomoyu-anlamak-pazarlamada-olumlu-sonuclar-veriyor