Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKhanalisoy, Kanan
dc.date.accessioned2023-11-11T13:14:47Z
dc.date.available2023-11-11T13:14:47Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/6360
dc.descriptionDanışman: DOÇ. DR. ŞEBNEM GÜRSOY ULUSOY Yer Bilgisi: İstanbul Gelişim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı Konu: İşletme = Business Administrationen_US
dc.description.abstractİnternet teknolojisinin gelişmesiyle birlikte insanların yaşam tarzları her geçen gün değişmektedir. Şirketler, farklılaştırılmış ve çeşitli ürün ve hizmetlerini pazarlamak için farklı yollar aramaktadır. Ulaşılan kişi sayısı, pazarlamanın kolaylığı ve maliyeti göz önüne alındığında dijital platformlar bu konuda vazgeçilmez bir araç haline geldi. İnternet altyapısının ve internete daha kolay erişim sağlayan cihazların gelişmesi, tüketicilerin dijital platformları aktif olarak kullanmasını sağlamıştır. Bu gelişmeler nedeniyle günümüzde çoğu insan interneti kullanmakta ve sosyal medya hesaplarına sahiptir. Bunu fark eden e-perakende markaları, geleneksel pazarlama faaliyetlerini dijital platformlara kaydırarak daha fazla tüketiciye ulaşmayı hedefliyor.en_US
dc.description.abstractWith the development of Internet technology, the way people live is changing day by day. Companies are looking for differentiated and diversified products and services in marketing. Digital platforms have become an indispensable tool in terms of the number of people reached, marketing convenience and costs. The development of Internet infrastructures and devices that provide easier access to the Internet has enabled consumers to actively use digital platforms. Thanks to these developments, the vast majority of the human population now uses the Internet and has a social media account. Being aware of this, e-retail brands aim to reach more consumers by carrying their marketing activities through traditional means to digital platforms.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectE-perakendeciliken_US
dc.subjectYeniden Ziyaret Etmeen_US
dc.subjectYeniden Satın Almaen_US
dc.subjectAğızdan Ağıza Pazarlama (WOM)en_US
dc.subjectE-retailingen_US
dc.subjectRevisiten_US
dc.subjectRepurchaseen_US
dc.subjectWord of Mouth Marketing (WOM)en_US
dc.titlePazarlamada modern yaklaşımlar bağlamında sosyal medyadaki e-ticaret sitelerinin temsillerien_US
dc.title.alternativeRepresentations of e-commerce sites in social media in the context of modern approaches in marketingen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentLisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess