Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBağcı, Erdem
dc.contributor.authorKaymakçı, Turgay
dc.date.accessioned2023-10-15T20:25:11Z
dc.date.available2023-10-15T20:25:11Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.issn2148-1237
dc.identifier.issn2587-0114
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/5903
dc.description.abstractYönetim olgusu, tarihsel ve evrensel bir olgudur dünya var olduğundan bu güne kadar. Küreselleşme ile birlikte dünyadaki siyasal, ekonomik, teknolojik ve sosyo-kültürel alanlardaki değişimler ve gelişmeler ışığında yönetim anlayışı da doğal olarak değişmektedir. Değişim olgusu, değişmeyen evrensel bir olgudur, kurum ve kuruluşlar değişim karşısında değişimi yönetebilme becerisini kendilerine kazandıracak yönetim metodunu seçmeleri gerekmektedir. Stratejik Yönetim Sürecinin, kurumların gelişmesi, rekabet edebilirliği ve performansları üzerinde olumlu etkileri bilimsel olarak ortaya konulmuş olup, ayrıca çalışan memnuniyetinin de bu hususta önem arz ettiği düşünülmektedir. Stratejik Yönetim'in önemine dikkat çekerek, İstanbul İlindeki Özel Lise ve Ortaokul kurumlarında örgütsel performans ile arasındaki ilişkide Çalışan Memnuniyetinin rolü ortaya konulmaya çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe phenomenon of management is a historical and universal phenomenon since the world exists to this day. In the light of changes and developments in the political, economic, technological and socio-cultural fields in the world along with globalization, the understanding of management is also changing naturally. The phenomenon of change is a universal phenomenon that does not change, institutions and organizations need to choose a management method that will give them the ability to manage change in the face of change. The positive effects of the Strategic Management Process on the development, competitive nessand performance of institutions have been scientifically demonstrated, and employee satisfaction is also considered important in this regard. By drawing attention to the importance of Strategic Management, the role of employee satisfaction in the relationship between organizational performance and organizational performance in private high school and Secondary School institutions in Istanbul will be tried to be revealed.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherTürk Kooperatifçilik Kurumuen_US
dc.relation.isversionof10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.10.1657en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectStratejik Yönetimen_US
dc.subjectÇalışan Memnuniyetien_US
dc.subjectÖrgüt performansıen_US
dc.subjectStrategic Managementen_US
dc.subjectEmployee Satisfactionen_US
dc.subjectOrganizational Performanceen_US
dc.titleStratejik Yönetim Uygulamalarının Çalışan Memnuniyeti Üzerinden Örgüt Performansına Etkileri: İstanbul’da Lise ve Orta Okul Eğitimi Veren Özel Kurumlar Üzerine Bir Araştırmaen_US
dc.title.alternativeStrategic Management Practices organization Over Employee Ownership Effects on Performance: A Research on Private Institutions Providing High School And Middle School Education in İstanbulen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofÜçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisien_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0003-1856-3517en_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0001-9741-8451en_US
dc.identifier.volume56en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage2335en_US
dc.identifier.endpage2354en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorBağcı, Erdem
dc.institutionauthorKaymakçı, Turgay


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess