Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorVezir Oğuz, Gülsüm
dc.date.accessioned2023-10-14T09:47:16Z
dc.date.available2023-10-14T09:47:16Z
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn2149-2786
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/5884
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim ve Müşteri Odaklı Satış İlişkisini araştırmaktır. Araştırmanın modeli betimsel tarama modelidir. Araştırmada veri toplama aracı olarak anket formu kullanılmıştır. Anket formu demografik bilgileri içeren beş sorudan, Clemenz (2001) tarafından geliştirilen Hizmet İçi Eğitim Algısı Ölçeği’den ve Müşteri Odaklı Satış Ölçeği’den meydana gelmektedir. Hizmet içi eğitim ve müşteri odaklı satış arasındaki ilişki incelendiğinde, tüm alt boyutlar arasında istatistiksel ve pozitif yönde ilişki olduğu tespit edilmiştir. Hizmet içi eğitim çalışanların satış becerilerini ve müşteri odaklılıklarını olumlu yönde etkilemektedir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to research the relation between in service tarinning and customer focused sales relations over sales related activities. The model of the research is descriptive. As data collection tool survey has been used. The survey consists five question of demographic information, two Scale Factors of which are In service Trainning Perception Scale and Customer Focused Sales Scale. After the relation has been examined it is confirmed that there is both statistical and positive relation among the all subdimesions. In service trainning positvle effects the employees both sales skills and customer focality.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectHimet İçi Eğitimen_US
dc.subjectMüşteri Odaklı Satışen_US
dc.subjectSatışen_US
dc.subjectSatış Performansıen_US
dc.subjectSatış İlişkisien_US
dc.subjectIn Service Trainingen_US
dc.subjectCustomer Focusted Salesen_US
dc.subjectSalesen_US
dc.subjectSales Performanceen_US
dc.subjectSales Relationen_US
dc.titleSatış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim ve Müşteri Odaklı Satış İlişkisien_US
dc.title.alternativeIn Service Training and Customer Focused Sales Relations Over Sales-Related Activitiesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0002-3265-7272en_US
dc.identifier.volume14en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage395en_US
dc.identifier.endpage410en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorVezir Oğuz, Gülsüm


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess