Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOrtaç, Fevzi Rıfat
dc.contributor.authorAkçay, Deniz
dc.date.accessioned2023-10-05T11:54:50Z
dc.date.available2023-10-05T11:54:50Z
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.issn1300-0845
dc.identifier.issn2147-5377
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/5767
dc.description.abstractToday, the use of Internet and in particular social media as advertising tools brings the question of how the advertisement in social media should be taxed. This is not only seen as a problem in our country, but in the international platform as well. In the first part of the study, the definition of social media is given; in the second part, Social Media Brand Communities and Fun Pages are discussed; in the third part, a comparison of Social Media Contents and Public Goods, Global Public Goods and Club Goods is made; in the fourth part that Conclusion and Suggestions how social media is taxed is discussed.en_US
dc.description.abstractGünümüzde internetin özellikle de sosyal medyanın da artık markalar tarafından birer pazarlama aracı olarak kullanılması sosyal medya ortamlarındaki reklamların nasıl vergilendirileceği sorusunu da beraberinde getirmektedir. Bu sorun sadece ülkemizde değil uluslararası platformda da bir sorun olarak görülmektedir. Çalışmanın ilk bölümünde; sosyal medyanın tanımı yapılmakta, ikinci bölümünde; Sosyal Medya Marka Toplulukları ve Fun Page’ler, Üçüncü bölümünde; Sosyal Medya İçerikleri ile Kamu Malları, Küresel Kamu Malları ve Kulüp Mallarının karşılaştırılması, dördüncü bölümün olan sonuç ve öneriler bölümünde ise sosyal medyanın nasıl vergilendirilebileceği tartışılmaktadır.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherMarmara Üniversitesien_US
dc.relation.isversionof10.14783/od.v12i45.1000020009en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectTaxation of social mediaen_US
dc.subjectBrand communitiesen_US
dc.subjectInternet advertisementen_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectSosyal medya vergilendirmesien_US
dc.subjectDijital reklam verilerien_US
dc.subjectMarka topluluklarıen_US
dc.titleTaxation of Social Media Advertisementsen_US
dc.title.alternativeSosyal Medya Reklamlarının Vergilendirilmesien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofOnerien_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0002-1839-1420en_US
dc.identifier.volume12en_US
dc.identifier.issue45en_US
dc.identifier.startpage177en_US
dc.identifier.endpage185en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorOrtaç, Fevzi Rıfat
dc.contributor.institutionauthorAkçay, Deniz


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess