Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBaşal, Murat
dc.date.accessioned2023-07-08T06:38:12Z
dc.date.available2023-07-08T06:38:12Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.issn2148-4287
dc.identifier.issn2148-7189
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/4969
dc.description.abstractYazar: Brittany HENNESSY, Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak (Influencer: Building Your Personal Brand in the Age of Social Media), Alara ERGİN (çev.), İstanbul: Nova Yayınları, 2022, 208 s. ISBN: 978-625-8489-23-1 Dijital ve sosyal medyanın gelişimiyle birlikte işletmeler markalarını tanıtacak birilerini bulmayı amaçlamaktadır. Kelime olarak etkileyen kişi olarak denilen influencerlar yazarı böyle bir kitap yazmaya yönlendirmiştir. Kitabın yazarı, gece hayatı bloğunda yazarlık, ardından sosyal medya stratejisti ve şimdide Hearst Magazines Digital Media’da influencer stratejileri ve işbirlikleri bölümünde kıdemli yönetici olan Brittany Hennessy, sosyal medya çağında kendi markanızı yaratmanızı sağlayacaktır. Influencer dünyasının tüm detaylarını ve püf noktalarını rakipsiz bir anlayışla aktarmaktadır. Deneyimleriyle birlikte görüşlerine yer verdiği bu çalışmada, kendisi de bir influencer olan ve yine bu alanın ilkleri olarak gösterilen Brittany Hennessy’nin Influencer Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak adlı çalışması tanıtılmaya çalışılmıştır. Yazar bu kitapta içerik olarak influencerın pazarlama dünyasında başarılı olmak adına gerekli duydukları tüm temel bilgileri sunmaya çalışmaktadır. Sosyal medyada kitleleri etkilemek ve markanızı sunarak hak etiğiniz şirkete ulaşmak adına faydalı bir kitap olacaktır. Influencerların ne olduğunu belirtmek amacıyla bu çalışmayı yapmaktadır. Yaptığınız işten nasıl para kazanacağınız konusunda yönlendirici olmaktadır. İnfluencerların durumu hakkında genel bilgi vermeye çalışan bu kitap alanıyla ilgili kullanıcılara kaynak olacak bir başvuru niteliğindedir. Instagram’da gezerken sizde diğerleri gibi olmak istediğinizde yol gösterici bilgi verecek bir kitaptır. Dört ana kısım ve sekiz bölümden oluşan bu eserin hedef kitlesi influencer olmak isteyenlere temel deneyimleriyle bilgi sağlamaktır. Kitapta tek bir metodoloji ele alınmıştır. Yani yazarın yaşamsal deneyimlerinin anlatıldığı kişisel görüşler ve önerilere yer verilmiştir. Markalarını etkin hala gelmeye çalışan işletmelerin yapmaya çalıştığı büyük kampanyalarda etili olmak istemekteler. Influencerlerın nasıl etkili olacağını anlatmaya çalışan yazarın yazdığı bu yazı sayesinde ilkeleri belirleyerek alandakilere yönlendirici bir rehber olacaktır. Influencerların yapacakları etkili iletişimden para kazanmalarına kadarki sürece yönelik önerileri bünyesinde barındırmaktadır. 208 sayfadan oluşan kitap dört kısım ve sekiz bölümden oluşmaktadır. Yazar tüm bölümlerde yaşanmış örnek olaylarla desteklerken son bölümde alanla ilgili bir de terimler sözlüğü vererek çalışmayı tamamlamıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Pressen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectKitap incelemelerien_US
dc.subjectBook Reviewsen_US
dc.subjectBrittany HENNESSYen_US
dc.subjectInfluenceren_US
dc.subjectSosyal medya çağıen_US
dc.subjectMarka yaratmaken_US
dc.titleKitap İncelemesi - 1: Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmaken_US
dc.typereviewen_US
dc.relation.ispartofİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Meslek Yüksekokuluen_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0003-1440-659Xen_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage748en_US
dc.identifier.endpage752en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorBaşal, Murat


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess