Konu "Sosyal Medya" için Yüksek Lisans Tezleri listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Dijital pazarlama araçları ile anlık satın alma kararı arasındaki ilişki
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Günümüzde sosyal ağların kullanım oranının devamlı olarak artması sonucunda işletmeler de göstermiş oldukları pazarlama faaliyetlerinde birtakım yeni açılımlara yönelmeye başlamışlardır. Sosyal ağların kullanımının artması ... -
Satın alma sonrası marka farkındalığı ve tüketici davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir çalışma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Markalar arasındaki rekabetin hızla arttığı günümüz koşullarında, işletmelerin ürün ve hizmetlerini markalaştırma açısından yaptıkları çalışmalar önem arz etmektedir. Bu sayede işletmeler, pazarda rekabet avantajı elde ... -
Sosyal medya kullanımının cinsel işlevler ve boşanmaya etkisi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Sosyal medya; bilgi ve içerik paylaşımında bulunmayı sağlayan, yorumlar ve bireysel mesajlarıyla kişilerin meşgul olmasına olanak sunan ve topluluk oluşturmayı hedefleyen bir yapısı bulunan sanal ortamlardır. Cinsel işlev ... -
Sosyal medya ve şöhret kültürü: Youtube örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Teknolojinin ve internetin gelişmesi ile birlikte sosyal ağlar ortaya çıkmış ve sosyal ağlar ile birlikte kullanıcılar geniş kitlelere ulaşma imkânı bulmuşlardır. Sosyal medya ile birlikte kolaylaşan iletişim, kullanıcıların ... -
Yerel Yönetimlerde Sosyal Medya Kullanımı: Esenler Belediyesi Örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-7-12)Bilmek ve bilinmek ihtiyacı, insanın doğasında var olan hatta ölünceye kadar kişiyi bırakmayan bir olgudur. Bu olguyu günümüzde kolay ve ulaşılabilir kılan ise yaşadığımız çağın en önemli devrimi olan Web 2.0 gerçeğidir. ...