Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.editorEgeli, Serdar
dc.date.accessioned2023-04-04T08:55:53Z
dc.date.available2023-04-04T08:55:53Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.issn2148-4287
dc.identifier.issn2148-7189
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/4295
dc.description.abstractİÇİNDEKİLER / CONTENTS ARAŞTIRMA MAKALELERİ / ORIGINAL RESEARCH ARTICLES 275-296 Ahmet ÇALIK Bulanık AHP-Bulanık ARAS Yöntemlerine Dayalı Dayanıklı Tedarikçi Seçimi / Resilient Supplier Selection based on Fuzzy AHP-Fuzzy ARAS Methods 297-314 Nazlı YÜCEOL, Ceylan Merve BİNİCİ Virus in the Office: Effects of Transition to Work from Home System Due to Covid-19 Pandemic on Employees Work-Life Conflict and a Qualitative Research on Resolutions / Ofise Virüs Girdi: Covid-19 Pandemisi Nedeniyle Evden Çalışma Sistemine Geçilmesinin Çalışanların İşYaşam Çatışması Yaşamasına Etkileri ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Nitel Araştırma 315-342 Mesut ÖZTIRAK, Murat Adil SALEPÇİOĞLU Pandemi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin İş Yaşamından Beklentilerinin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi / Examining the Expectations of University Students from Business Life in Terms of Demographic Characteristics During the Pandemia 342-363 Müjde AKSOY, Emine KAMBUR Konaklama Sektöründe Algılanan Riskin, Müşteri Katılımı, Algılanan Değer ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkileri / The Effects of Perceived Risk in the Hospitality Industry on Customer Participation, Perceived Value and Customer Loyalty 364-382 Derya SEMİZ ÇELİK Havayolu İşletmeciliğinde Reklamlar ve Uygulamaları / Advertisements and Applications in Airline Business 383-398 Melda ASLAN Para Kazanma Motivasyonunun Materyalist Değerler Üzerine Etkisi / The Effect of Making Money Motivations on Materialist Values 399-422 Saniye YILDIRIM ÖZMUTLU Lojistik Yeteneklerin Mali Performans Üzerindeki Etkisi: Tekirdağ İlindeki Yabancı Sermayeli Üretici Firmalar Üzerine Bir Araştırm The Effect of Logistics Capabilities on Financial Performance: A Research on Foreign-Invested Producers of Tekirdag Province 423-442 Pelin VARDARLIER, Burçin KOPUZ Oyunlaştırmanın Davranış Psikolojisi ve İnsan Kaynakları Uygulamaları Çerçevesinde İncelenmesi / Examination of Gamification within the Framework of Behavioral Psychology and Human Resources Practices 443-466 Erdem EREN, Pelin YANTUR Karşılıklı Bağımlılık Teorisi Perspektifinde Türkiye'nin Balkan Ülkeleriyle Dış Ticaret İlişkilerinin Ekonomi Politik Analizi / Political Economy Analysis of Turkey of Foreign Trade Relations with Balkan Countries in Interdependence Theory Perspective 467-491 Atilla AYDIN Lojistik Sektörünün Türkiye Ekonomisindeki Yerinin Girdi Çıktı Modeli ile Analizi/ Analysis of Importance of Logistics Sector in Turkish Economy by Using Input Output Model 492-503 Zeynep KÖSE, Filiz GÖLPEK, Turan Akman ERKILIÇ Eğitim Harcamalarınının Ekonomik Büyüme Üzerinde Etkisi Var mı?/ Is the Effect of Educational Expenditures on Economic Growth? 504-517 Hüseyin VURAL, Tuna BATUHAN Deriner Hidroelektrik Santrali ve HES Projesi’nin Sosyo-Ekonomik Etkilerinin Sürdürülebilirlik Kavramı Kapsamında Değerlendirilmesi / Evaluation of the Socio-Economic Effects of Deriner Hydroelectric Power Plant and HEPP Project within the Scope of Sustainability 518-531 Büşra ÖZDEMİR, Eşref Uğur ÇELİK, Mehmet Baha KARAN Gelişmiş ve Gelişmekte Olan Ülkeler İçin Bulaşma Kavramının İncelenmesi: 2008 Krizi Örneği / Examining the Concept of Contagion for Developed and Developing Countries: The Case of the 2008 Crisis 532-548 Keisuke WAKIZAKA Gürcistan’daki Gürcü-Oset İlişkileri ve Ortak Tarih Anlayışı / The Georgian-Ossetian Relations in Georgia and the Common Understanding of History 549-566 Ömer ATCI Turkey’s Public Diplomacy towards the Balkans / Türkiye’nin Balkanlara Yönelik Kamu Diplomasisi 567-582 Deniz Pelin DİNÇER Latinx Immigrants in the United States: A Comparative Analysis on the Venezuelan and Cuban Immigrants in Florida / Amerika Birleşik Devletleri’ndeki Latin Göçmenler: Florida’da Yaşayan Kübalı ve Venezuelalı Göçmenler Üzerine Karşılaştırmalı Analiz 583-598 Muhammed Tolga GEDİKKAYA Bilgisayar Oyunlarının Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Öğretiminde Kullanılabilirliği / Usability of Computer Games in Political Science and Public Administration Education 599-611 İbrahim KARATAŞ How Saudi Media Covered the Murder of Jamal Khashoggi: The Case of Arab News / Suudi Medyasının Cemal Kaşıkçı Cinayetini Veriş Şekli: Arab News Gazetesi Örneği 612-627 Abdurrahman GÜMÜŞ Foreign Policy of the European Union towards the Arab Uprisings / Avrupa Birliği’nin Arap İsyanlarına Yönelik Dış Politikası 628-645 Zeynep ÇELENK, Hatice KUMCAĞIZ Yaşlı Hastaya Bakım Verenlerin Bakım Yükü ve Anksiyete Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship Between Caregiver Burden and Anxiety Levels of Elderly Patient Caregivers 646-666 Sedat ÖZEL, Ömer KISAOĞLU Küresel Televizyon Endüstrisinde Dizi Üretimlerinde Yaşanan Değişim: Bir NETFLIX Yapımı Olarak Witcher Örneği / The Change in TV Series Production in the Global Television Industry: Witcher Example as a NETFLIX Production DERLEME MAKALELER / REVIEW ARTICLES 667-691 Ayşegül METİNDOĞAN Review of Research for Intervention on Parental Mental Health, Couple and Family Dynamics, and Parenting Styles as Predictors of Children’s Internalized and Externalized Behaviors / Ebeveyn Ruh Sağlığı, Ebevevynlik Stilleri, Çift ve Aile Dinamiklerinin Çocukların İçe ve Dışa Dönük Problem Davranışlarına Yordayıcı Etkisi 692-719 Canan TİFTİK Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel No. 5 Marka Örneği / Managerial Success of Business in Luxury Consumer Goods: Chanel No.5 Brand Example 720-737 Abdullah Oktay DÜNDAR Kitle Kaynak Lojistik Kavramının Teorik Çerçevede İncelenmesi / The Theoretical Analysis of Crowdsource Logistics Concept 738-747 Süleyman ULUPINAR Atletik Performans Ölçümlerinde Test–Tekrar Test Güvenirliği Analizleri / The Analyzes of Test-Retest Reliability in Athletic Performance Measurements KİTAP İNCELEMELERİ / BOOK REVIEWS 748-752 Murat BAŞAL INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK / INFLUENCER: BUILDING YOUR PERSONAL BRAND in the AGE of SOCIAL MEDIA 753-754 Gizem ATEŞ I, ROBOT / BEN, ROBOTen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Pressen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.subjectIstanbul Gelisim Universityen_US
dc.subjectIstanbul Gelisim University Journal of Social Sciencesen_US
dc.subjectAkademik dergileren_US
dc.subjectAcademic journalsen_US
dc.subjectİGÜSBDen_US
dc.subjectIGUJSSen_US
dc.titleİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (İGÜSBD) Cilt 9, Sayı 2, Ekim 2022: Sayı Dosyasıen_US
dc.title.alternativeIstanbul Gelisim University Journal of Social Sciences (IGUJSS) Vol. 9, Issue 2, October 2022: Issue Fileen_US
dc.typeotheren_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess