dc.contributor.editor | Egeli, Serdar | |
dc.date.accessioned | 2023-04-04T08:55:53Z | |
dc.date.available | 2023-04-04T08:55:53Z | |
dc.date.issued | 2022 | en_US |
dc.identifier.issn | 2148-4287 | |
dc.identifier.issn | 2148-7189 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11363/4295 | |
dc.description.abstract | İÇİNDEKİLER / CONTENTS
ARAŞTIRMA MAKALELERİ / ORIGINAL RESEARCH ARTICLES
275-296 Ahmet ÇALIK
Bulanık AHP-Bulanık ARAS Yöntemlerine Dayalı Dayanıklı Tedarikçi
Seçimi / Resilient Supplier Selection based on Fuzzy AHP-Fuzzy ARAS
Methods
297-314 Nazlı YÜCEOL, Ceylan Merve BİNİCİ
Virus in the Office: Effects of Transition to Work from Home System
Due to Covid-19 Pandemic on Employees Work-Life Conflict and a
Qualitative Research on Resolutions / Ofise Virüs Girdi: Covid-19
Pandemisi Nedeniyle Evden Çalışma Sistemine Geçilmesinin Çalışanların İşYaşam Çatışması Yaşamasına Etkileri ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Nitel
Araştırma
315-342 Mesut ÖZTIRAK, Murat Adil SALEPÇİOĞLU
Pandemi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin İş Yaşamından
Beklentilerinin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi /
Examining the Expectations of University Students from Business Life in
Terms of Demographic Characteristics During the Pandemia
342-363 Müjde AKSOY, Emine KAMBUR
Konaklama Sektöründe Algılanan Riskin, Müşteri Katılımı, Algılanan
Değer ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkileri / The Effects of
Perceived Risk in the Hospitality Industry on Customer Participation,
Perceived Value and Customer Loyalty
364-382 Derya SEMİZ ÇELİK
Havayolu İşletmeciliğinde Reklamlar ve Uygulamaları /
Advertisements and Applications in Airline Business
383-398 Melda ASLAN
Para Kazanma Motivasyonunun Materyalist Değerler Üzerine Etkisi
/ The Effect of Making Money Motivations on Materialist Values
399-422 Saniye YILDIRIM ÖZMUTLU
Lojistik Yeteneklerin Mali Performans Üzerindeki Etkisi: Tekirdağ
İlindeki Yabancı Sermayeli Üretici Firmalar Üzerine Bir Araştırm
The Effect of Logistics Capabilities on Financial Performance: A Research on
Foreign-Invested Producers of Tekirdag Province
423-442 Pelin VARDARLIER, Burçin KOPUZ
Oyunlaştırmanın Davranış Psikolojisi ve İnsan Kaynakları
Uygulamaları Çerçevesinde İncelenmesi / Examination of Gamification
within the Framework of Behavioral Psychology and Human Resources
Practices
443-466 Erdem EREN, Pelin YANTUR
Karşılıklı Bağımlılık Teorisi Perspektifinde Türkiye'nin Balkan
Ülkeleriyle Dış Ticaret İlişkilerinin Ekonomi Politik Analizi / Political
Economy Analysis of Turkey of Foreign Trade Relations with Balkan
Countries in Interdependence Theory Perspective
467-491 Atilla AYDIN
Lojistik Sektörünün Türkiye Ekonomisindeki Yerinin Girdi Çıktı
Modeli ile Analizi/ Analysis of Importance of Logistics Sector in Turkish
Economy by Using Input Output Model
492-503 Zeynep KÖSE, Filiz GÖLPEK, Turan Akman ERKILIÇ
Eğitim Harcamalarınının Ekonomik Büyüme Üzerinde Etkisi Var
mı?/ Is the Effect of Educational Expenditures on Economic Growth?
504-517 Hüseyin VURAL, Tuna BATUHAN
Deriner Hidroelektrik Santrali ve HES Projesi’nin Sosyo-Ekonomik
Etkilerinin Sürdürülebilirlik Kavramı Kapsamında
Değerlendirilmesi / Evaluation of the Socio-Economic Effects of Deriner
Hydroelectric Power Plant and HEPP Project within the Scope of
Sustainability
518-531 Büşra ÖZDEMİR, Eşref Uğur ÇELİK, Mehmet Baha KARAN
Gelişmiş ve Gelişmekte Olan Ülkeler İçin Bulaşma Kavramının
İncelenmesi: 2008 Krizi Örneği / Examining the Concept of Contagion
for Developed and Developing Countries: The Case of the 2008 Crisis
532-548 Keisuke WAKIZAKA
Gürcistan’daki Gürcü-Oset İlişkileri ve Ortak Tarih Anlayışı / The
Georgian-Ossetian Relations in Georgia and the Common Understanding of
History
549-566 Ömer ATCI
Turkey’s Public Diplomacy towards the Balkans / Türkiye’nin
Balkanlara Yönelik Kamu Diplomasisi
567-582 Deniz Pelin DİNÇER
Latinx Immigrants in the United States: A Comparative Analysis on
the Venezuelan and Cuban Immigrants in Florida / Amerika Birleşik
Devletleri’ndeki Latin Göçmenler: Florida’da Yaşayan Kübalı ve Venezuelalı
Göçmenler Üzerine Karşılaştırmalı Analiz
583-598 Muhammed Tolga GEDİKKAYA
Bilgisayar Oyunlarının Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi
Öğretiminde Kullanılabilirliği / Usability of Computer Games in Political
Science and Public Administration Education
599-611 İbrahim KARATAŞ
How Saudi Media Covered the Murder of Jamal Khashoggi: The Case
of Arab News / Suudi Medyasının Cemal Kaşıkçı Cinayetini Veriş Şekli:
Arab News Gazetesi Örneği
612-627 Abdurrahman GÜMÜŞ
Foreign Policy of the European Union towards the Arab Uprisings /
Avrupa Birliği’nin Arap İsyanlarına Yönelik Dış Politikası
628-645 Zeynep ÇELENK, Hatice KUMCAĞIZ
Yaşlı Hastaya Bakım Verenlerin Bakım Yükü ve Anksiyete Düzeyleri
Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Investigation of the Relationship
Between Caregiver Burden and Anxiety Levels of Elderly Patient Caregivers
646-666 Sedat ÖZEL, Ömer KISAOĞLU
Küresel Televizyon Endüstrisinde Dizi Üretimlerinde Yaşanan
Değişim: Bir NETFLIX Yapımı Olarak Witcher Örneği / The Change in
TV Series Production in the Global Television Industry: Witcher Example as
a NETFLIX Production
DERLEME MAKALELER / REVIEW ARTICLES
667-691 Ayşegül METİNDOĞAN
Review of Research for Intervention on Parental Mental Health,
Couple and Family Dynamics, and Parenting Styles as Predictors of
Children’s Internalized and Externalized Behaviors / Ebeveyn Ruh
Sağlığı, Ebevevynlik Stilleri, Çift ve Aile Dinamiklerinin Çocukların İçe ve
Dışa Dönük Problem Davranışlarına Yordayıcı Etkisi
692-719 Canan TİFTİK
Lüks Tüketim Mallarında İşletmenin Yönetimsel Başarısı: Chanel
No. 5 Marka Örneği / Managerial Success of Business in Luxury Consumer
Goods: Chanel No.5 Brand Example
720-737 Abdullah Oktay DÜNDAR
Kitle Kaynak Lojistik Kavramının Teorik Çerçevede İncelenmesi /
The Theoretical Analysis of Crowdsource Logistics Concept
738-747 Süleyman ULUPINAR
Atletik Performans Ölçümlerinde Test–Tekrar Test Güvenirliği
Analizleri / The Analyzes of Test-Retest Reliability in Athletic Performance
Measurements
KİTAP İNCELEMELERİ / BOOK REVIEWS
748-752 Murat BAŞAL
INFLUENCER: SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA MARKA YARATMAK /
INFLUENCER: BUILDING YOUR PERSONAL BRAND in the AGE of SOCIAL
MEDIA
753-754 Gizem ATEŞ
I, ROBOT / BEN, ROBOT | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi | en_US |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | en_US |
dc.subject | Istanbul Gelisim University | en_US |
dc.subject | Istanbul Gelisim University Journal of Social Sciences | en_US |
dc.subject | Akademik dergiler | en_US |
dc.subject | Academic journals | en_US |
dc.subject | İGÜSBD | en_US |
dc.subject | IGUJSS | en_US |
dc.title | İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (İGÜSBD) Cilt 9, Sayı 2, Ekim 2022: Sayı Dosyası | en_US |
dc.title.alternative | Istanbul Gelisim University Journal of Social Sciences (IGUJSS) Vol. 9, Issue 2, October 2022: Issue File | en_US |
dc.type | other | en_US |
dc.department | İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 9 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |