Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKılıç, Hilal
dc.contributor.authorElhadary, Tariq Hassan Mahmoud
dc.contributor.authorTürker, Onur
dc.date.accessioned2023-03-23T07:03:20Z
dc.date.available2023-03-23T07:03:20Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.issn2667-727X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/4216
dc.description.abstractThis study investigates how the integrated marketing communication elements, which come to the fore in academic studies and sectoral applications, impact brand identities built in the context of global sportswear brands. The purpose of this study is to identify which aspects of integrated marketing communication, such as websites, social media, advertising, public relations, direct marketing, and brand elements (logo, name, and colour), have an effect on brand identity and how brand awareness is shaped as a result of this impact. Analyses have revealed that the name affects the fictionalised brand identity from public relations, website, and brand elements of Integrated Marketing Communication.en_US
dc.description.abstractBu çalışmada, gerek akademik çalışmalarda gerekse sektörel uygulamalarda öne çıkan bütünleşik pazarlama iletişimi unsurlarının küresel spor giyim markaları bağlamında kurgulanmış marka kimlikleri üzerinde nasıl bir etki yarattığı araştırılmıştır. Çalışmada bütünleşik pazarlama iletişimi unsurlarından olan web site, sosyal medya, reklam, halkla ilişkiler, doğrudan pazarlama ve marka öğelerinin (logo, isim, renk) hangilerinin marka kimliği üzerinde etkili olduğunu ve bu etkiye bağlı olarak marka bilinirliliğinin nasıl şekillendiğini ortaya koymak araştırmanın önemini oluşturmaktadır. Yapılan analizler doğrultusunda; Bütünleşik Pazarlama İletişimi unsurlarından halkla ilişkiler, web site ve marka ögelerinden de ismin, kurgulanmış marka kimliğini etkilediği sonucuna ulaşılmıştır.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherKastamonu Üniversitesien_US
dc.relation.isversionof10.56676/kiad.1109448en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectintegrated marketing communicationsen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectbrand identityen_US
dc.subjectbrand elementsen_US
dc.subjectbütünleşik pazarlama iletişimien_US
dc.subjecthalkla ilişkileren_US
dc.subjectmarka kimliğien_US
dc.subjectmarka unsurlarıen_US
dc.titleThe Impact of Elements of Integrated Marketing Communication on Planned Brand Identityen_US
dc.title.alternativeBütünleşik Pazarlama İletişimi Unsurlarının Kurgulanmış Marka Kimliği Üzerindeki Etkisien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofKastamonu İletişim Araştırmaları Dergisien_US
dc.departmentUygulamalı Bilimler Fakültesien_US
dc.authorid0000-0002-6628-4080en_US
dc.authorid0000-0002-3151-5352en_US
dc.authorid0000-0002-5119-0313en_US
dc.identifier.issue9en_US
dc.identifier.startpage225en_US
dc.identifier.endpage250en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess