The direct effect of brand strategy and brand communication in building a strong brand equity the case of Burberry
Abstract
Nowadays, brands play an important role in our life, where it interferes with most people's lives, it's one of the most important subjects that attract the attention of companies and shareholders together, In the shade of an endless world of strong competition between the businesses and how these businesses might realize their clients' preferences and gaining their trust and loyalty. A brand is an outcome of recognition and emotional linking that customer develops toward the "brand" as an outcome of their cumulative experience with it, These interactions enable consumers to create strong linking with the "brand" and strengthen their trust and loyalty toward it. In this approach, "brands" boost owners' value and create a sustainable competitive advantage for enterprises. In this study, the main aim is to configure the direct effect of brand strategy and brand communication in building strong brand equity. The quantitative approach will be used to perform the research for the aim of this study. British luxury brand like "Burberry." As a good example between different other brands, since the mid-2000s, Burberry has been undergoing an ambitious transformation from a legacy business with conservative marketing tactics to a worldwide brand giving its target demographic the most digitally advanced brand experience. With total of 498 stores globally, it nowadays becomes one of the most well-known branding success stories in the fashion industry To meet the study's goal, a quantitative method (questionnaire) was used to acquire acceptable and correct data. The results of the thesis proved that there is an impact of brand strategy and communication on brand awareness and there is a positive effect of brand strategy and communication on brand loyalty, also we can see the positive effect of brand strategy and brand communication on brand quality Markaların, çoğu insanın hayatına müdahale ettiği hayatımızda önemli bir rol oynadığı, şirketlerin ve hissedarların birlikte ilgisini çeken en önemli konulardan biri olduğu günümüzde, işletmeler ve işletmeler arasındaki sonsuz güçlü rekabet dünyasının gölgesinde. bu işletmelerin müşterilerinin tercihlerini nasıl gerçekleştirebilecekleri ve onların güvenini ve sadakatini nasıl kazanabilecekleri. Marka, müşterinin markayla kümülatif deneyimlerinin bir sonucu olarak "marka"ya doğru geliştirdiği tanınma ve duygusal bağlantının bir sonucudur. Bu yaklaşımda "markalar", sahiplerinin değerini artırır ve işletmeler için sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratır. Bu çalışmada temel amaç, güçlü marka denkliği oluşturmada marka stratejisi ve marka iletişiminin doğrudan etkisini yapılandırmaktır. Bu çalışmanın amacı doğrultusunda araştırmayı gerçekleştirmek için nicel yaklaşım kullanılacaktır. "Burberry" gibi İngiliz lüks markası. Farklı markalar arasında iyi bir örnek olarak, 2000'li yılların ortalarından beri Burberry, muhafazakar pazarlama taktiklerine sahip eski bir işletmeden hedef demografisine dijital olarak en gelişmiş marka deneyimini veren dünya çapında bir markaya iddialı bir dönüşüm geçiriyor. Dünya çapında 498den fazla mağazasıyla, günümüzde moda endüstrisindeki en tanınmış markalaşma başarı öykülerinden biri haline geliyor. Tezin sonuçları, marka farkındalığı üzerinde marka stratejisi ve iletişimin etkisinin olduğunu ve marka stratejisi ve iletişimin marka sadakati üzerinde olumlu bir etkisinin olduğunu kanıtladı, ayrıca marka stratejisi ve marka iletişiminin marka kalitesi üzerindeki olumlu etkisini görebiliyoruz.
Collections
- Yüksek Lisans Tezleri [1219]
The following license files are associated with this item:
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
The relationship between e-service quality, perceived risk and customer satisfaction: An emperical study on Etsy online shopping store
Maktari, Noor Adnan (İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Günümüzün çevrimiçi pazarlarında, çevrimiçi alışveriş mağazalarının müşteri memnuniyetini ve katılımını sürekli olarak artırma kapasitesi, finansal performansını değerlendirmede büyüme, ölçek ekonomileri veya hisse fiyatı ... -
Marka İlgileniminin, Tutumun ve Sadakatin Marka Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisi: Tüketicilerin Yeniliklere Açıklık Kişilik Özelliklerinin Düzenleyici Rolü (Çevrimiçi Yiyecek İçecek Platformları Örneği)
Alizade, Parisa (Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2022)Bu çalışmanın amacı marka ilgileniminin, tutumun ve sadakatin marka kullanım niyeti üzerindeki etkisini ve marka ilgileniminin ve tutumun marka sadakati üzerindeki etkisini belirlemektir. Aynı zamanda bu çalışma kavramsal ... -
Dijital Medya Platformu İçin Marka İmajının, Marka Güveni ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Netflix Türkiye Uygulaması (Marka Mimarisi Özelliklerinin Farklılıklarının İncelenmesi)
Alizadehfanaeloo, Parisa; Türker, Onur; Demir, Hacer Handan (Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2021)Marka imajı, marka güveni ve marka sadakati, son yıllarda hem akademisyenler hem de uygulayıcılar tarafından tartışılan en önemli pazarlama kavramları arasındadır. Bu çalışmanın amacı, dijital medya platformu olan ...