Konu "Müşteri İlişkileri" için İGÜ Akademik Birimleri listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
İlişkisel pazarlama kapsamında ilişki kalitesi: Kablo sektöründe alıcı ve tedarikçi arasında bir ilişki incelemesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmanın amacı, kablo sektöründe faaliyet gösteren tedarikçi (satıcı) firma ile müşteri (alıcı) firma arasındaki ilişki kalitesinin incelenmesi ve ilişkiyi etkileyen faktörlerin işletmeler açısından öneminin ve etkin ... -
Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
(Aşkın Keser, 2018)Uluslararası ticarette ana taşımacılık türü olan deniz taşımacılığının başlangıç ve bitiş noktaları limanlardır. Limanların en önemli türlerinden birisini oluşturan konteyner limanları rekabetin yoğun olarak yaşandığı ...