Konu "Branding" için İGÜ Akademik Birimleri listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Liderlik yönelimleri ve markalaşma ilgi düzeyi ilişkisinde duygusal zekânın aracılık rolü: Hazır giyim sektöründe bir araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Bu çalışmada, liderlik yönelimleri ve markalaşma ilgi düzeyi ilişkisinde duygusal zekânın aracılık rolünün araştırılması amaçlanmıştır. Hazır giyim sektörü üzerinden yürütülen çalışmanın literatüre katkı sağlayacağı ... -
Uluslararası Pazarlamada Markalaşmanın Önemi: Mavi Jeans Örneği
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2019)Küresel rekabetteki artış ve hazır giyim sektöründe trendlerdeki hızlı değişim nedeniyle hazır giyim ürünlerinde markalaşma her geçen gün daha önemli hale gelmektedir. Günümüz dünyasında firmalar artık markalar aracılığıyla ... -
Uluslararası pazarlarda markalaşmanın önemi: Xiaomi örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Bu çalışmada uluslararası pazarlarda markalaşmanın yöntem ve önemi Xiaomi örneği ile anlatılmaya çalışılmıştır. Bu çalışmada; pazarlama ve uluslararası pazarlar, marka ve markalaşma kavramları ele alınarak, uluslararası ...