Konu "Brand loyalty" için İGÜ Akademik Birimleri listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
The direct effect of brand strategy and brand communication in building a strong brand equity the case of Burberry
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Nowadays, brands play an important role in our life, where it interferes with most people's lives, it's one of the most important subjects that attract the attention of companies and shareholders together, In the shade of ... -
Marka İlgileniminin, Tutumun ve Sadakatin Marka Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisi: Tüketicilerin Yeniliklere Açıklık Kişilik Özelliklerinin Düzenleyici Rolü (Çevrimiçi Yiyecek İçecek Platformları Örneği)
(Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2022)Bu çalışmanın amacı marka ilgileniminin, tutumun ve sadakatin marka kullanım niyeti üzerindeki etkisini ve marka ilgileniminin ve tutumun marka sadakati üzerindeki etkisini belirlemektir. Aynı zamanda bu çalışma kavramsal ... -
The role of sales promotion on the business marketing communications strategies
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Sales promotions are a marketing tool used by both manufacturers and retailers. They are used by manufacturers to increase sales to retailers (trade promotions) and consumers (consumer promotions). Marketing communication ...