Konu "Brand Loyalty" için İGÜ Akademik Birimleri listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Dijital Medya Platformu İçin Marka İmajının, Marka Güveni ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Netflix Türkiye Uygulaması (Marka Mimarisi Özelliklerinin Farklılıklarının İncelenmesi)
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2021)Marka imajı, marka güveni ve marka sadakati, son yıllarda hem akademisyenler hem de uygulayıcılar tarafından tartışılan en önemli pazarlama kavramları arasındadır. Bu çalışmanın amacı, dijital medya platformu olan ... -
Dijital pazarlamada fenomenlerin tüketicilerin satın alma kararı ile marka sadakatine etkisi: İstanbul ili üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)İşletmelerin günümüz yoğun rekabet koşullarında, varlıklarını sürdürmelerinin koşulu ise elektronik ortama yönelip internetin ve dijital teknolojinin etkin biçimde kullanılmasıdır. Yaşadığımız bilgi çağında ekonominin ... -
Dijital Pazarlamada Fenomenlerin Tüketicilerin Satın Alma Kararı ile Marka Sadakatine Etkisi: İstanbul İli Üniversite Öğrencileri
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2022)Gelecekte sosyal medyada beklenen kullanım sıklığı nedeniyle bugün birçok markanın sosyal medyadaki ürün yanında hizmetlerinin de tanıtımının yapılması sayesinde marka farkındalığını oluşturmaya çabalanmaktadır. Bunu ... -
The relationship between e-service quality, perceived risk and customer satisfaction: An emperical study on Etsy online shopping store
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Günümüzün çevrimiçi pazarlarında, çevrimiçi alışveriş mağazalarının müşteri memnuniyetini ve katılımını sürekli olarak artırma kapasitesi, finansal performansını değerlendirmede büyüme, ölçek ekonomileri veya hisse fiyatı ... -
Tüketicilerin Cep Telefonu Marka Bağlılığının Satın Alma Kararlarındaki Etkisi Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-12-27)The current competitive environment necessitates enterprises to take a tendency to better meet consumer expectations and desires. It is not possible for an operator to sustain the existence of an operator who is insufficient ...